Jeg bruger rigtigt meget tid på at sætte mig ind i, hvad e-conomic kan, når der kommer nye ting - det har jeg altid gjort. For ellers synes jeg ikke, at jeg kan guide mine kunder ordentligt, til hvad de har brug for. Jeg har dog ikke brugt Forum ret meget, da jeg ikke synes, jeg får så meget ud af det. Jeg tror ikke, at der er så mange bogholdere, der får kigget på det, det gælder også mig - og hvis vi ikke gør det, så får tingene ingen stemmer, og så bliver det ikke til noget. Derfor havde jeg droppet det, men nu giver jeg det en chance igen. De fleste af mine kunder logger aldrig på e-conomic, der er nogle enkelte, der gør det for at fakturere. Men de kigger ikke på leverandørfakturaer osv. - dem får de i deres mail, sammen med alle deres andre mails, og så har de det samlet, og det kan de åbenbart godt lide. Jeg kan selvfølgelig godt sige til leverandørerne, at der både skal sendes via EAN til e-conomic, og med pdf til kunden, men hvis så der er en ny leverandør, som min kunde måske kun får givet EAN-nummeret, så får jeg godtnok fakturaen, men min kunde vil ikke få den, og jeg vil ikke vide, at han ikke får den - for jeg vil jo ikke tjekke, om min kunde får alle de fakturaer, jeg også får. Så jeres idé med "Kommunikation" er super god, men den mangler bare lidt :-)