Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tildeling af Bilagsnr. ved indlæsning af CSV fil

0
Jeg vil ønske man kunne få tildelt 1 bilgsnr. pr. dato, når der ikke er modkonto på linjen der indlæses.

jeg har i kladden valgt et interval for bilagsnr. i opsætningen af kladden. i indlæsning vælger jeg Use daybook... under bilagsnr.

i dag får man et nyt bilagsnr. pr linje også når der ikke er en modkonto på. så jeg skal bagefter rette bilags nr. på alle linjer for at bilags nr. stemmer/er i balance. eller jeg skal noter mig (i hovedet) hvilket nr. den foreslår, ændre til fastværdi og taste det ind, eller ingen og taste det ind i filen inden indlæsning :-(

Det er f.eks. hvis man har en csv fil med den kasse afstemning men læser ind enten pr. dag eller flere dage. Jeg vil hare den til at hente det bilgsnr. der er det næste nr. i opsætningen og tildele det til linjer med samme dato og bilagsbalance (0,00) når der ikke er modkonto på linjen.
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej Betina

Tak for dit input. Det er et avanceret setup du foreslår og jeg mindes ikke at have hørt samme behov fra andre, så jeg må nok afvise at det er noget vi kommer til at bruge ressourcer på at lave.

Du nævner en kasseafstemning, hvordan er den lavet? Manuelt i excel eller hentet fra et kassesystem? Kunne løsningen i stedet være at overføre disse data via API og sætte kriterierne for bilagsnummer op her igennem?
Forslag af 🔒 (55.9k points)