Jeg har også brugt utroligt meget tid på at komme med forslag til forbedringer, og jeg har haft onlinemøder med dem, så de kunne se, hvordan jeg arbejder, og hvorfor der er ting, der ikke fungerer, som det er nu. Alle de nye ting koster jo hele tiden ekstra, og når det så alligevel ikke giver et godt arbejdsflow, er det meget ærgerligt. Vi arbejder jo med det hver dag, og kan derfor nemt fortælle, hvordan tingene kunne gøres lettere for os. Jeg forstår heller ikke, at når man nu kan lave betalingerne til kreditorer klar i Smart Inbox og udlæse csv-fil, hvorfor man så ikke også kan gøre finansbilag klar til betaling samtidigt - f.eks. hvis der er en bon, hvor en medarbejder skal ha' penge for udlæg, bilag på vægtafgift, kontigent fra kræftens Bekæmpelse, osv. Som det er nu, skal man taste alle de betalinger manuelt i banken - medmindre man opretter det som kreditor, eller tilmelder BS, som det ikke er alle af mine kunder, der vil have. Det ville være smart, hvis man kunne lave det hele på én gang. Der mangler også stadig mere information i Smart Bank, for at jeg kan bruge det, for den henter ikke alle informationer over, så jeg skal alligevel logge på banken for at få dem - jeg skal jo så også logge på banken, for at jeg kan indlæse betalingsfil, så der skal logges ind. Smart Pay burde ha' hørt under Smart bank, men det er endnu en ting man skal betale ekstra for, og det er der ingen af mine kunder, der vil indtil videre.