Hej Lavus,
Tak for dit bidrag. Vi har desværre ikke valgt at gå videre med forslag. Det er begrundet med at vi tænker at Smart Inbox fungerer grundlæggende som vores ambition er - i hvert fald med hensyn til forslaget her.
Smart Inbox kan netop aflæse hvorvidt det er en faktura eller ej. Det kunne tyde på at Smart Inbox'en ikke får aflæst fakturanummer. Det kan måske hænge sammen med at "fakturanummer" ikke fremgår på fakturaen. Måske fordi det står på færøsk? Hvis andet er tilfældet, så kunne det være spændende at se på jeres faktura, og finde en årsagsforklaring.
Vores største fokus er Indlands-kunder, så her mener vi at Smart Inbox kan behovsafdække, som det er nu.
Nu ved jeg ikke om denne mulighed kan anvendes i jeres scenarie. Ellers kunne man nemlig overveje EAN fakturering, hvor aflæsning vil ske hver gang.
Jeg håber at mit svar giver mening, og evt. tage fat i vores support, hvis du mener at fakturaen bør blive aflæst.
Jeg ønsker dig en dejlig dag.