Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Genvejstaster m.m.

0
Hej

Jeg har bøvl med genvejstaster. Før brugte jeg  .(punktum) og derefter hvad jeg skulle arbejde med (ny faktura linje osv) men det virker ikke mere.

OG når jeg bankafstemmer, så er der flere poster der bliver ført dobbelt.

er der andre der har samme problemer og hvordan har I evt. løst dem ? Og har snakket med kundeservice her - indtil flere gange uden resultat.

Mvh

Ruth
i Spørgsmål » Salg af (290 points)

2 Svar

hej Ruth

Godt du skriver, jeg har nu indrapporteret fejlen med .-genvejsfunktionen.

De poster du oplever der bliver ført dobbelt, hvordan opstår fejlen? Kommer de dobbelt ind i fra banken eller oprettes posteringen dobbelt i e-conomic når du bogfører én postering fra banken?
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)

Jeg laver en bankafstemning (bilag fra dagen før) og fører dem over i kassekladden. Banken stemmer så smiley Dagen efter laver jeg igen bankafstemning fra bilag fra dag før og da kommer flere af bilagene ind igen, som blev afstemt dagen før. Så hvis jeg ikke fjerner flueben ja så kommer de jo to gange ind i kassekladden og har faktisk en del som står der nu. De kan ikke bare slettes, for de dukker op igen ... frown

Hej Ruth

Hvordan modtager du posteringer fra banken? er det via bankconnect eller aiia? Sidstenævnte har vi haft problemer med med det skule så vidt jeg ved være løst så der fremadrettet ikke kommer flere dobbeltposteringer ind.

Angående .(punktum) hvornår har du sidst kunne anvende denne genvej? Det vil lette vores fejlsøgning at kende denne information.

Det du kan gøre på nuværende tidspunkt er at bruge genvejstasten N når du står i fakturaen så åbne Ny fakturalinje.

Læs mere om genvejstasterne her

det er aiia og der er heller ikke kommet nogen dobbelt fra fredags bogføring. Håber I finder ud af det med genvejstaster med . Det er nu det nemmeste
hej Ruth

Jeg har desværre lige fået at vide at problemet med dobbelttransaktioner fra Aiia endnu ikke er helt løst, men der arbejdes på det. Aiia lover dog ikke en permanent løsning før 1. januar.

Vi er meget OBS på problemet.

Udfordringen med .genvej er indrapporteret, hvor lang tid der går før det er løst ved jeg endnu ikke. Indtil da må du bruge N :)
Ja det er jo godt træls :-( og så bruger jeg N + mus......
Hvor har du brug for at bruge musen når du bruger N?

Jeg har oprettet en sag ang. Quicksearch og der bliver kigget på det :)
Ja de forskellige fakturaer skal jo også bogføres......

Nåh ja mindre detalje wink man kan godt tabbe sig derhen men så er det vist nemmere at bruge musen.

Og så håber vi at Quicksearch hurtigt bliver fixet blush

Hej Ruth

Dette er jo nærmest rekord i hurtigt bugfix.. Quicksearch på .punktum virker nu igen :)
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)