Hej Jarl,
Tak for at du havde valgt at dele dine forslag med os.
Hvis vi skal tage dem én af gangen. I det første forslag , så forstår jeg at ønsket foreligger i, at skal kunne se hvilken restværdi man har i ordren. Det ville det gennemsigtighed, at man kan se hvad der er faktureret af værdi. Lige nu så går vi ikke videre med det - men jeg udelukker ikke at det en dag bliver aktuelt.
Dit andet forslag om at se hvad man fortsat mangler af forsendelse, kan jeg godt se en lavpraktisk værdi i. Omvendt - så har vi rapporten: Lageroptælling.
Her vil du kunne se Finans + Modtaget - Leveret (det som er i Ordre) = Beholdning.
Her vil du kunne se hvad der i ordre, og hvis du ønsker rapporten med henblik på at kunne genbestille, så kan denne rapport også anvendes til formålet. Den kan i øvrigt også udtrækkes til Excel.
Det sidste forslag, så modstrider det hvordan e-conomic har tænkt ordrebekræftelsen skal være. En ordrebekræftelse mener vi, sendes én gang. Herefter kan man bruge følgesedler som det kommunikationsværktøj hvorvidt noget mangler at blive leveret. Kunden laver jo ikke en ny ordre, og derfor mener vi, at denne ikke skal gensendes ikke. Man kunne være tilbøjelig til at tro, at det faktisk kan skabe mere forvirring.
Jeg håber at mine svar giver mening.
Rigtig god dag.
Venlig hilsen/Best regards
Alexander Smolkine
WOW Hero, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Gærtorvet 1, 3, 5, 1799 København V
CVR-nummer: 29403473