Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indsendte bilag med fejl - vis afsenderens e-mailadresse

0
Hej,

Ville det være muligt at også vise afsenderens e-mailadresse?

I dag kan man kun se Afsender (navn), Filnavn og Emne.

Hvis jeg ønsker vide hvem som sendt den e-mail skal jeg kontakte supporten som skal kontakte en teknikker.
i Forslag » Andet af (170 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej med dig.

Det er første gang jeg hører det ønske, jeg kan godt se at det kunne være en fordel at man ikke skal udføre et større detektivarbejde når et dokument fejler.

Vi har dog ikke  mulighed for at udføre alle de forbedringsforslag der kommer ind, så jeg kunne godt tænke mig at høre mere om dit workflow for at se om jeg kan komme med et andet løsningsforslag.

Når du modtager dokumenter i Indsendte med fejl fra afsendere du ikke umiddelbart kender, skyldes det så at jeres leverandører sender fakturaerne direkte til jeres indscanningsmail i stedet for en virksomhedsmail?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Jes det kan jeg godt førstå :)

Vores leverandører sender direkte til vores indscanningsmail i de fleste scenarios. Så er alt samlet ét sted.
Forslag af (170 points)
hej igen

Dit svar havde forputtet sig, det må du undskylde :)

Hvor ofte går mails i indsendte med fejl? Blot så jeg kan danne mig et overblik over hvor meget energi der skal lægges i at finde en anden løsning, det er som sagt ikke noget vi rigtig hører feedback på fra andre.

Et tip kunne måske være at du opretter en fakturamail på jeres virksomhedsdomæne og med automatisk videresendelse til e-conomic inbox.

Så kan du søge i din egen mail på emnet hvis den havner i spam :)
Dit forslag er gennemført :) Måske har du allerede set det.
Jeg håber at du bliver - eller allerede er - glad for denne forbedring :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)