Informizely customer feedback surveys

Bogføring fra Bankafstemning

+1
Hej.

Vil det ikke være muligt at få tilføjet momskodefeltet, når man bogfører direkte fra bankafstemningsmodulet. Det vil være til stor hjælp, da mange softwarefakturaer ofte er købt i eller uden for EU og derfor ikke skal have standard momskode I25. Det er lidt langsommeligt at jeg skal retur i kassekladden og åbne hver enkel postering, hvor momskoden skal rettes + at jeg skal huske på hvilke posteringer jeg skal retur og have fat i igen. Det er lidt dobbeltarbejde og momskoden vil derfor være til stor gavn.

Mvh Trina Olsen
i Forslag » Bogføring af (130 points)
status opdateret af

1 Svar

hej Trina

Tak for dit input. Ja det er rart hvis man kan lave alle tilpasninger direkte i vinduet fra bankafstemningen og ikke skal have fat i posteringerne flere gange.

Er det forstået korrekt at du skifter mellem momskoderne på dine konti i stedet for at oprette en konto til fx køb i DK og køb i EU?

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Gærtorvet 1-5, 1799 København V

CVR-nummer: 29403473

Kig forbi Ønskebrøden, hvor du finder de forslag vi i øjeblikket overvejer:
- Giv din stemme til de forslag som vil gøre din hverdag nemmere og smartere!
Forslag af (38.7k points)
Ja det er helt korrekt forstået. Det bliver en alt for omstændig kontoplan hvis der skal oprettes flere konti af samme slags, blot med forskellige momskoder.
Hej igen.

Jeg lægger dit forslag i Ønskebrønden for at se hvilken feedback vi får fra andre brugere og så hører du fra mig igen om en måneds tid.