Hej Tabita,
Jeg vil tro det typisk er it virksomheder og konsulentvirksomheder, hvor man evt har eget system, eller eks. et timeregistreringssystem som faktureringsgrundlag.
Min egen baggrund for ønske dette som en integreret del e-conomic fremfor e-kontorets løsning er, at jeg arbejder i it virksomheder hvor man har faktureringsoplysningerne i eget system. Jeg har f.eks. arbejdet for worksome og affilate netværket heylink. Begge virksomheder hvor kundedata og faktureringsgrundlag fremgår af eget system, hvilket fører til en copy paste opgave/manuelt faktureringsarbejde. I mange virksomheder lig med disse, vil man på et tidspunkt prioritere at lave egne integrationer vha. e-conomics API, men det er bare sjældent det står øverst på prioriteringslisten for holdet af udviklere, som også skal skabe et produkt.
Derfor har jeg brugt e-kontorets løsning til CSV indlæsning i heylink for at tage problemet i egne hånd og skabe en effektiv og skalerbar fakturering, indtil egen system integrationen til e-conomic kan blive en realtitet.