Hej e-conomic
Jeg kan se, at I tidligere har afvist at give muligheden for at genåbne afslutte projekter selv om man har denne mulighed i flere andre økonomisystemer. I har henvist til, at man kan ændre adgang på projektet fra åben til spærret. Det er i og for sig en fin nok løsning, hvis man ikke vil afslutte et projekt endnu. Jeg er dog lidt udfordret i forhold til, når vi trækker listen "Projektover-/underdækning" som vi anvender til regulering af igangværende arbejder.
Det er ikke muligt at trække en liste på "Projetkover-/underdækning" hvor man renser for de projekter man har spærret. Listen kan enten trækkes på åbne eller afsluttede projekter. Det kunne være super lækkert, hvis man kunne søge en liste på åbne projekter, hvor de spærrede ikke fremgik. Herved vil man kunne trække en liste direkte, som man kan anvende som bilag til regulering af de igangværende arbejder i stedet for, at man skal trække data ud i excel og foretage tilretning heri.
Jeg ser dog aller helst at man har mulighed for at genåbne afsluttede projekter. Vi anvende Microbizz som overbyging og i den forbindelse oplever vi af og til, at der sker en integrationsfejl mellem systemerne, som nemt ville kunne løses, hvis der var mulighed for at åbne for afsluttede projekter. Mit forslag vil være, at man eventuelt kun gav mulighed for, at en åbning af afsluttede projekter alene kan foretages af virksomhedens administrator.
Kan ikke helt se, hvorfor man ikke har denne mulighed for genåbning i e-conomic, når man har denne mulighed i så mange andre økonomisystemer. Jeg har bl.a. tidligere i min tid som revisor arbejdet meget med Concorde og Dynamics C5, hvor man havde denne mulighed for at genåbne et afsluttet / lukket projekt. Så lægne det alene er administrator der har denne rettighed hertil og der ellers er logning herpå kan jeg ikke se, der skulle være det store problem heri.
Hvis ikke i ønsker at give muligheden for at genåbne afsluttede projekter så overvej i det mindste at give mulighed for at søge på feltet "adgang" således man har muligheden for at rense rapporten "Projektover-/underdækninger" for de projkter man har ændret til "spærret".
Ser frem til at høre fra jer
Venlig hilsen
Martin Mads Rønnest
Regnskabschef
I-klima A/S