Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Test af online-kursus

0
Når man tilmelder sig online-kursus får man 15 min før kurset en mail med de informationer man har brug for, når man skal deltage.

Er det første gang man skal deltage er der dog flere ting der kan gå galt - manglende lyd, der kan være spærret for download for den pågældende bruger mv. - det kan hurtigt give lidt panik før lukketid når tingene ikke spiller og kurset er ved at starte

Jeg vil derfor foreslå at man laver en test-mulighed så man har mulighed for at teste om alt virker inden man skal på kursus.

Jeg har på andre sites set en løsning med et lille videoklip med lyd der kører i loop hele tiden som man kan teste af på.

René Arpe It-konsulent
lukket
i Forslag » Andet af (17.3k points)
opdateret af

4 Svar

 
Bedste svar
Hej Rene,

Tak for dit input.

Det er mig der hidtil har været stopklods på denne, og det er også mig der er kommet frem til den løsning, der nu er kommet på problemet.

Jeg har undersøgt sagen og den software vi bruger, har ikke mulighed for at man kan sende deltagere på et test-kursus.

Til gengæld har jeg fået sat et videoklip ind i den powerpoint, der vises inden kursets start. Det betyder, at man fremover vil kunne teste lyd og billede i de ca. 20 min. op til vores kursers start, hvor powerpoint slidet vises.

Det er ikke så elegant en løsning som den du beskriver, men det er så godt jeg kan klare det, uden at skulle sende jer der deltager, igennem en masse engelsksprogede mails og tests.

Jeg håber at du, og vores øvrige kursusdeltagere, kan bruge denne løsning.

Hav en god weekend når du kommer så langt.

Med venlig hilsen

Martin
Forslag af (5.3k points)
valgt som bedste svar af
Hej René

Vi har faktisk haft samme ide (men kom bort fra den). Så din ide er fremragende   Det må vi fikse - vi sætter fluks en mand der er kompetent udi dette på sagen. Tak for input.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
Hej Kim

Har i ingen kompetente i dette eller ?  

René Arpe It-konsulent
Forslag af (17.3k points)
Ahhhhhhhhhhh salt i såret.

Nogle gange hader jeg bare det her forum. Især når vi ikke gør som vi siger vi vil gøre.
Så fremstår vi rigtigt skidt.


Ville ønske at vi kunne skyde skylden på at det druknede i udarbejdelse af betalingsbetingelse løbende uge, men det ville ikke være i overensstemmelse med sandheden.

Jeg laver lige lidt research og vender tilbage med yderlig - asap.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)