Informizely customer feedback surveys

Påmindelser

0
Vedr. tilbud.
Jeg sender en del tilbud til nye og gamle kunder.
Jeg ville gerne have at jeg kunne påføre disse tilbud et frist for hvornår jeg skal rykke for svar på tilbuddet.
Det kan være faste intervaller, f.eks 7 eller 14 dg., men bedst hvis man selv kunne påføre tilbuddet sit eget interval under oprettelsen af tilbuddet.
På selv det sendte faktura skal der ikke fremgå at kuneden bliver rykke, men det kunne poppe op i en mail til mig eller en besked af anden art.

MVH
John Thomsen
i Forslag » Andet af (140 points)
status opdateret af

1 Svar

hej John.

Tak for dit input.

Vi har netop lanceret funktionen med Notifikationer og er der mulighed for at den løbende kan blive udvidet med flere ting man ønsker påmindelser til, så jeg vil gerne lægge dit forslag i ønskebrønden så vi forhåbentlig får feedback fra flere brugere ang. denne funktion.

Det du på nuværende tidspunkt kan gøre for at få en besked når der er gået fx. 14 dage er ved på Kunden at oprette en note.

Det foregår under Salg - Kunder - Flere - Noter - opret note - udfyld tekst, opfølgningsdato og flueben i Opfølgning.

Når datoen for opfølgning så er nået får du en notifikation på den lille klokke øverst i e-conomic :)

Med venlig hilsen

 

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Gærtorvet 1-5, 1799 København V

CVR-nummer: 29403473

 

Kig forbi Ønskebrøden, hvor du finder de forslag vi i øjeblikket overvejer:
- Giv din stemme til de forslag som vil gøre din hverdag nemmere og smartere!
Forslag af (34.5k points)