Hej Tobias
Jeg har brug for at kunne trække en liste til Intrastat, samt EU udenmoms salg, som CSV filer.
Jeg er faktisk selv meget i tvivl om hvilke helt præcise oplysninger som skal bruges, da jeg pt. bare trække disse tal via vores C5 løsning, men da vi skifter til jer, så skal jeg gerne kunne gøre det via jer.
Det er oplysninger om varesalg i EU med pr land/momsnummer med HS koder samt vægt og værdi, for hver forsendelse
jeg ved at alle linier skal have en trans nummer som hedder 11 og det kan man ikke sætte ind nogle steder, derfor vil det ikke være muligt at trække listen pt. fra jeres system og det siger i også selv og henviser til partner.
I har partnere til Intrastat løsningen, men tænkte at der nok er andre and mig, så det ville være fedt at vi ikke skal tilkøbe endnu en app for at løse dette, da vi skal indberette det hver mdr.
Derudover, så er EU uden moms også en statistik som skal indberrettes hvert kvt. med kundenr, land,momsnummer, fakt. nummer, EU salg,
Jeg kender dog ikke opbygningen, men vil kunne være behjælpelig med tidligere indberrettede CSV filer.
Håber det giver mening og at det vil være noget som kan komme på listen over tiltag :)