Det har jeg også manglet i mange år. Og jeg har også snakket med jer om det mange gange. Så det er et kæmpe ønske herfra :-)
Mht. Dinero, så synes jeg som bogholder, ikke at det er et godt program at arbejde i. Men jeg må sige, at de har mange smarte funktioner, og der er det her ihvertfald en af dem. Men deres abonnement/prisstruktur er bare SÅ god, da den er uden antal posteringer, ligesom "Intern" er hos e-conomic. Jeg har så mange kunder på interne aftaler, fordi prisen på aftalen stikker helt af, hvis de f.eks. har mange dankortsalg eller lign. Og dem jeg har, der har eksterne aftaler, bliver utroligt irriteret, når de får en mail om, at nu er der lavet x antal posteringer, så nu stiger de i pris - og jeg tænker også åh nej, nu nåede jeg op, hvor der skiftes pris for kunden. Jeg har lige haft en igen, der valgte at skifte til Intern på den baggrund. Jeg kan rigtigt godt lide den måde, i har delt abonnementerne op nu, så man kan vælge alt efter, hvor digital man vil være osv. - det sidste der mangler, er bare at få fjernet pris efter antal posteringer - eller måske lægge lidt ekstra på ved over 15.000 eller 20.000 posteringer. Jeg ville så gerne have, at mine kunder selv betalte for deres aftale direkte hos jer, og det der ville få dem til det, var at fjerne de forskellige priser efter antal posteringer, selvom de alligevel tit ville komme til at betale mere i ekstern, end de betaler til mig i intern. Så i ville miste penge på nogle af kunderne, men i ville tjene ekstra penge, på de kunder der gik fra Intern til Ekstern, da de abonnementer altid vil være dyrere. Nå, det var jo lige noget helt andet det her :-):-)