Udskrivning af ugesedler

0
Hej

Det ville være en stor hjælp hvis man under projektstyring/medarbejder/timeregistrering kunne udskrive ugesedler for alle medarbejder på en gang, og ikke først som nu, at skal logge ind på hvert enkelt medarbejder, vælge periode og trykke udskriv.

Det vil ligeledes give et bedre overblik hvis man efter indtastning af timerne på forskellige dage, kunne markere et sted så timerne pr hver enkelt medarbejder blev overført som en samlet opgørelse til projektkortet, og ikke som nu med hver enkelt tastning. (f.eks. hvis en medarbejder har været på samme projekt 5 dage i samme uge overføres der nu 5 linjer, kunne være fint hvis det kunne samles til 1 ved ovf til projektkortet.) kunne være samling pr dag/uge/14.dg/måned, alt efter hvad der giver mening for virksomheden.

på forhånd tak
i Forslag » Projektstyring af (220 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

I forhold til at udskrive dine projektkort. Hvorfor skal de udskrives og hvad bruger du selve udskriften til? Normalt vi jeg altid gerne arbejde hen i mod en papirløs arbejdsgang og på en anden måde håndtere de udfordringer direkte i e-conomic. Det er derfor jeg spørger ind til den del smiley

Den sidste del med samlingerne af registeringer forstår jeg godt, hvad du gerne vil. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan vi skulle vise eller registrere det. I dag har vi 'vis resume', som samler aktiviteter og omkostninger. Er det noget i den stil, eller hvad hvordan tænker du vi kan løse udfordringen bedst? 

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
siden Forslag af (96.2k points)
Hej Jesper

Det er ikke projektkortene jeg vil udskrive men ugesedlerne på medarbejderne, så jeg kan taste lønnedirekte efter dem. Bruger Danløn, og data kan pt ikke overføres fra jer til dem, kun omvendt.

Mht til projektkortet er det når man i oversigten over projetkter klikker på projektkortet til højre, og under oversigt af arbejdstimer. Tænkte det således:

10.05.21       Arbejdsløn     Uge  16       Tina Rasmussen         16,5 timer

10.06.21       Arbrejdsløn     Uge  17       Ole Hansen                10,75 timer

I stedet for

10.05.21       Arbejdsløn               Tina Rasmussen           3 timer

11.05.21       Arbejdsløn                Tina Rasmussen          2 timer

12.05.21      Arbejdsløn                 Tina Rasmussen          1 timer

13.05.21      Arbjdsløn                   Tina Rasmussen         10 timer   osv.  bliver hurtigt mange linjer.