Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udskrivning af ugesedler

0
Hej

Det ville være en stor hjælp hvis man under projektstyring/medarbejder/timeregistrering kunne udskrive ugesedler for alle medarbejder på en gang, og ikke først som nu, at skal logge ind på hvert enkelt medarbejder, vælge periode og trykke udskriv.

Det vil ligeledes give et bedre overblik hvis man efter indtastning af timerne på forskellige dage, kunne markere et sted så timerne pr hver enkelt medarbejder blev overført som en samlet opgørelse til projektkortet, og ikke som nu med hver enkelt tastning. (f.eks. hvis en medarbejder har været på samme projekt 5 dage i samme uge overføres der nu 5 linjer, kunne være fint hvis det kunne samles til 1 ved ovf til projektkortet.) kunne være samling pr dag/uge/14.dg/måned, alt efter hvad der giver mening for virksomheden.

på forhånd tak
i Forslag » Projektstyring af (490 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

I forhold til at udskrive dine projektkort. Hvorfor skal de udskrives og hvad bruger du selve udskriften til? Normalt vi jeg altid gerne arbejde hen i mod en papirløs arbejdsgang og på en anden måde håndtere de udfordringer direkte i e-conomic. Det er derfor jeg spørger ind til den del smiley

 Den sidste del med samlingerne af registeringer forstår jeg godt, hvad du gerne vil. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan vi skulle vise eller registrere det. I dag har vi 'vis resume', som samler aktiviteter og omkostninger. Er det noget i den stil, eller hvad hvordan tænker du vi kan løse udfordringen bedst? 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Det er ikke projektkortene jeg vil udskrive men ugesedlerne på medarbejderne, så jeg kan taste lønnedirekte efter dem. Bruger Danløn, og data kan pt ikke overføres fra jer til dem, kun omvendt.

Mht til projektkortet er det når man i oversigten over projetkter klikker på projektkortet til højre, og under oversigt af arbejdstimer. Tænkte det således:

10.05.21       Arbejdsløn     Uge  16       Tina Rasmussen         16,5 timer

10.06.21       Arbrejdsløn     Uge  17       Ole Hansen                10,75 timer

I stedet for

10.05.21       Arbejdsløn               Tina Rasmussen           3 timer

11.05.21       Arbejdsløn                Tina Rasmussen          2 timer

12.05.21      Arbejdsløn                 Tina Rasmussen          1 timer

13.05.21      Arbjdsløn                   Tina Rasmussen         10 timer   osv.  bliver hurtigt mange linjer.

Hej igen og mange tak for at følge op. 

Jeg forstår godt, hvad du mener her. I forhold til at udskrive alle kort på en gang, så vil det ikke være noget vi arbejder videre med i denne omgang. Jeg kan sagtens forstå, at det giver mening, men vi har fået rigtig mange andre gode forslag og for nu har efterspørgslen efter disse været større og derfor starter vi der. 

Når vi snakker sammenlægning af timer, så kan du godt vælge at vise det som et resumé. Her vil aktiviteter blive lagt sammen i en linje, hvis det er samme aktivitet. Hvis du prøver at gå ind på projektkortet og klikke på den knap (den er blå). Hvordan ønsker du så visningen ændres forhold til denne? Jeg kan nemlig godt se, at det ikke 100% afspejler dit ønske, men det kunne være interessant at høre, hvad vi skal ændre eller tilføje i forhold til denne visning.

Jeg ser frem til at høre dig smiley

Hej Jesper

Har lige prøvet at trykke på vis resume, giver et ganske godt overblik, men bliver lige lidt for samlet, da man ikke kan se den enkelte medarbejder for sig, men kun alle timer samlet.

Kan dog i andre sammenhænge være ganske god, specielt på sager med mange posteringer.

Hej igen

Jeg er glad for det kan hjælpe dig lidt videre. 

I forhold til dit konkrete forslag, så vil jeg være ærlig omkring, at det i denne omgang ikke være en af de ting vi kommer til at arbejde videre med. Vi har fået rigtig mange andre gode ideer, som er mere efterspurgt end dette og derfor vil vi starte med at fokusere vores ressourcer der.

Du skal dog have mange tak for dit input og en rigtig god dag smiley