Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Samlet oversigt udestående betalinger for flere selskaber

0

Hej,

Jeg vil meget gerne give mit forslag til at der laves en samlet oversigt over udestående betalinger, som bliver faktisk en ekstra kolonne på "Virksomheder" siden (altså hvor man kan se alle aftaler og selskaber der er oprettet i economic). Vi har ca 70 selskaber og har det meget svært ved at gå ind på hvert selskab for at se om der ligget noget til betaling. Det vil være enormt hjælp, hvis man kan få det på en eller anden måde som en oversigt for alle selskaber man har i economic. Mit forslag er at der tilføjes en Dato filter med et felt til dato, hvor man angiver per hvilken dato skal der trækkes en saldo for udestående betalinger for alle selskaber. Der tilføjes også en ekstra kolonne som viser total udestående betalinger for pågældende selskab og skal selvfølgelig linkes med de relevante moduler for at trække denne oplysninger. 

Det er ikke kun os der oplever det for at der er mange selskaber som styre koncerner af flere selskaber og der er mange der kan får stor gavn af det. 
her er et billede som jeg vedlægger til at vise, hvad jeg mener:

i Forslag » Andet af (240 points)

3 Svar

Hejsa.

Bare for at forstå dit forslag korrekt, taler vi så om en udestående faktura fra e-conomic til jer? eller udestående fra samtlige leverandører?

Og skal denne vises for både virksomheder der selv betaler deres faktura og fakturaer der betales via admin/koncern?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej igen.

Tak for dit svar.

Det handler om udestående betalinger fra samtlige leverandører og i vores tilfælde er at vores virksomheder betaler selv deres faktura.

Mvh.
Forslag af (240 points)

Hej igen.

Da vi ikke har fået så meget feedback fra andre admins med samme ønske, så går vi i denne omgang ikke videre med dit forslag.

Alle inputs er dog velkomne og værdsat så skriv endelig igen en anden gang du får en god ide enlightened

Forslag af 🔒 (55.9k points)