Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kontaktperson

+3
Jeg mangler VIRKELIG en måde hvorpå jeg kan eksportere kontaktpersoner ud, tilrettet filen i exel, også indlæse den tilrettede fil som csv igen, således at alle kontaktpersoner opdateres.

Det kan ikke kun være mig, der løbende skal opdatere kontaktpersoner hos flere kunder på en gang, det tager mange timer at opdatere manuelt.

PLEASE kunne i ikke tage det med i Jeres overvejelser.
i Forslag » Salg af (190 points)
status opdateret af 🔒
Jeg kunne godt tænke mig at man meget tydeligt kan se om der er en kontaktperson på en kunde, uden først at skulle tykke på noget.
Hej

Dette er et stort ønske - Oprette / Opdaterer / Slette

At kunne opdaterer sine kontaktpersoner.... og når nu man er "kommet til" indlæse så er der blevet oprettet en ekstra, kunne det være fedt at kunne slette dem ifb indlæsning. Når man har udvalgt/rettet excel-fil, kunne der også være et felt "Vil du slette ?"

1 Svar

hej Carina

Hvad er det for nogle ting du gerne vil rette på kontaktpersonerne?

Du kan nemlig godt eksportere og importere kontaktpersoner som systemet er i dag.

Du eksporterer via Alle indstillinger - Eksporter Data - vælg Download lister enkeltvis - Send data - vælg filen Kontaktperson.csv

Denne fil kan du tilrette og derefter importere via Salg - Kunder - Importer kontaktpersoner.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita.

Jeg fik at vide i supporten hos Jer at, hvis jeg importerer mine kundekontakter efter at have eksporteret dem, så ville de blive opdateret dobbelt, så derfor fik jeg at vide at jeg kunne ønske mig denne opdatering.

Er det forkert forstået?

Kan jeg eksportere filen på mine kunder, opdatere filen, og importere den igen, så alle mine kunder bliver opdateret?
hej igen Carina

Du og supporten du talte med har jo fuldstændig ret, det var mig der blot lavede en antagelse ud fra hukommelsen :)

Jeg kan godt se nu at man ikke får mulighed for at opdatere kontaktpersoner. Jeg lægger fluks dit forslag i Ønskebrønden. Hvert kvartal udvælger vi ideer fra Ønskebrønden til gennemførelse. Jeg synes dit forslag er oplagt, der er dog skarp konkurrencen da vi får mange gode forslag, så jeg kan ikke lige sige hvornår vi kommer til at lave dette, men jeg synes bestemt det skal laves :)

mvh Tabita
Hej igen Tabita, som du kan se i den tråd vi har skrevet om, har du jo selv skrevet retur at hvis man retter den udlæste fil, og indlæser den igen, så fil kunderne ligges ind dobbelt, det er jo lige præcis det er der problemet, som tidligere skrevet kan jeg da ikek være den eneste der har en kundedatabase som ikke kan opdateres samlet, altså udlæse - ret - indlæse.

Men vi er nødt til at opdatere en kunde af gangen, det er da mega upraktisk, når dr nu er sådan en fin ind/ud læsning af filer.

Det burde være ligesom når man opdateret en leverandørliste, opdaterer det man skal opdatere også indlæser filen igen, så der kun bliver opdateret men ikke dubleret!

Gir det mening, ellers må du ringe til mig
Hej Igen.

Dit forslag er forstået og det giver absolut mening. Som jeg skrev i april er dit forslag lagt i Ønskebrønden, hvor vi løbende tager ideer fra. Dette har ikke ændret sig.

Da vi har virkelig mange gode ideer på bedding så er der ingen garanti for om eller hvornår vi udvælger dette, det kommer helt an på hvilke andre ideer der er i Ønskebrønden. Lige nu har dit forslag 1 stemme, hvor andre har 7-18. Så vi må se om det når igennem det endelig nåleøje.