Kontaktperson

+1
Jeg mangler VIRKELIG en måde hvorpå jeg kan eksportere kontaktpersoner ud, tilrettet filen i exel, også indlæse den tilrettede fil som csv igen, således at alle kontaktpersoner opdateres.

Det kan ikke kun være mig, der løbende skal opdatere kontaktpersoner hos flere kunder på en gang, det tager mange timer at opdatere manuelt.

PLEASE kunne i ikke tage det med i Jeres overvejelser.
i Forslag » Salg af (170 points)
status opdateret af

1 Svar

hej Carina

Hvad er det for nogle ting du gerne vil rette på kontaktpersonerne?

Du kan nemlig godt eksportere og importere kontaktpersoner som systemet er i dag.

Du eksporterer via Alle indstillinger - Eksporter Data - vælg Download lister enkeltvis - Send data - vælg filen Kontaktperson.csv

Denne fil kan du tilrette og derefter importere via Salg - Kunder - Importer kontaktpersoner.

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (33k points)
Hej Tabita.

Jeg fik at vide i supporten hos Jer at, hvis jeg importerer mine kundekontakter efter at have eksporteret dem, så ville de blive opdateret dobbelt, så derfor fik jeg at vide at jeg kunne ønske mig denne opdatering.

Er det forkert forstået?

Kan jeg eksportere filen på mine kunder, opdatere filen, og importere den igen, så alle mine kunder bliver opdateret?
hej igen Carina

Du og supporten du talte med har jo fuldstændig ret, det var mig der blot lavede en antagelse ud fra hukommelsen :)

Jeg kan godt se nu at man ikke får mulighed for at opdatere kontaktpersoner. Jeg lægger fluks dit forslag i Ønskebrønden. Hvert kvartal udvælger vi ideer fra Ønskebrønden til gennemførelse. Jeg synes dit forslag er oplagt, der er dog skarp konkurrencen da vi får mange gode forslag, så jeg kan ikke lige sige hvornår vi kommer til at lave dette, men jeg synes bestemt det skal laves :)

mvh Tabita