Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændring af farve på posteringstyper

+2

Hej

Er det muligt at få ændret / selv ændre farve på ikonerne ved de forskellige posteringstyper i eksempelvis kassekladde?

Jeg ville have illustreret det på et billede, men det var ikke muligt...
Men går jeg ind under en specifik leverandør, så har posteringstypen leverandørfaktura og leverandørbetaling nøjagtig samme farve (orange), hvilket gør det forvirrende at kigge på. Det samme er gældende ved kundeindbetaling/manuel kundefaktura, som begge er grønne.

Min forespørgsel gælder derfor farverne på ikonerne på posteringstyperne generelt, og ikke kun i kassekladde, under en specifik leverandør eller lign. 

Tak på forhånd!

Venlig hilsen Camilla

i Forslag » Andet af (430 points)

3 Svar

Ja det kunne være rart - så er det hurtigere at overskue.
Forslag af (230 points)
Hej Camilla

Tak for dit indlæg.

Grunden til at de har samme farve er, at det ene vedrører leverandører og det andet kunder.

Jeg kan godt se ideen med, at man evt. kunne lave leverandørfakturaer lysebrune og leverandørbetalinger mørkebrune og det samme med kundefakturaer, som evt. kunne være lysegrønne og kundeindbetalinger mørke grønne, men lad mig evt. høre din mening om dette

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej Susan

Tak for dit svar!

En nuance på den pågældende farve er selvfølgelig bedre end nøjagtig samme farve, men jeg tænkte mere to helt forskellige farver.

Det er enormt forvirrende, når det hele ligner hinanden.. 

Venlig hilsen Camilla 

Hej igen Camilla

Tak for dit svar. Jeg vil lige lade det stå åbent en måneds tid her for at se andre kunders kommentarer/ønsker om dette.

Som du sikkert ved, får vi rigtig mange gode forslag fra vores kunder, så vi har valgt at prioritere dem som kommer flest kunder tilgode.

Du hører fra mig, når jeg ved lidt mere

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)