Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sproglag på brugere

0
Det burde være muligt at tildele sprog ved oprettelsen af nye brugere, det er jo svært for en ny bruger at få mail og login besked på dansk når man kun taler engelsk
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

hej Jannie

Tak for dit input, jeg kan godt se det er en fordel at man forstår de mails man modtager.

Dit forslag kræver dog en temmelig stor ændring da vi fx slet ikke sender mails ud på engelsk på nuværende tidspunkt.

Jeg lader dig forslag ligge for at se hvor mange der har samme ønske som dig og så må vi overveje om det evt. er noget vi kan gå ind og ændre på. Indtil videre må du som superbruger yde dine brugere den assistance der skal til for at hjælpe dem godt i gang og hvis du ikke har mulighed for det, så hjælper supporten gerne, også på engelsk.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Jannie

Dit forslag har ligget på Forum i knap 2 mdr uden respons fra andre brugere med samme ønske, så i øjeblikket prioriterer vi ideer som dækker flere brugeres behov og så håber jeg at der internt hos dig er mulighed for at yde lidt assistance til nye brugere. Alternativt kan de nye brugere kontakte os i supporten så vi kan guide dem igennem.
Forslag af 🔒 (55.9k points)