Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nøgletal

0
Hej

Med funktionen nøgletal synes jeg det ville være fedt, hvis der var mulighed for et større præsentation af standardnøgletal og evt. mulighed for tilføjelse af egen beregnede nøgletal.

Det ville være ekstra fedt, hvis nøgletallene også kunne præsenteres i grafer med sammenligning til eksempelvis budget, sidste års tal eller sågar jeres pulje af regnskabsdata for den enkelte virksomheds branche.

Forslagene er måske ikke alle i første prioritet hos jer, men jeg synes det vil give så meget mening, at det var en total løsning i Economic fremfor man via tredjeparsløsning eller selv skulle lave excel skabeloner til arbejdet?
i Forslag » Andet af (210 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Hej AEM

Tak for dit input. Det er virkelig mange ønsker til hvad e-conomic skal kunne og mange af de forslag vi udvælger er ting der løser en udfordring, der enten er meget efterspurgt, vil komme mange til gavn eller som ikke kan løses via en tredjepartsløsning. Vi henviser til partnere som fx Report123 eller Crediwire.

Du har ret i at det vil være virkelig lækkert med nogle flotte rapporter, pt. er der dog mange andre ønsker som er mere efterspurgte. Kig forbi Ønskebrønden og giv din stemme til de ideer der vil have størst værdi i dit daglige arbejde.

Jeg lægger dit forslag i puljen med ideer til Rapportfanen, så vi kan finde der frem når vi får fokus på det :)

Forslag af 🔒 (55.9k points)