Informizely customer feedback surveys

Slettet kontaktperson kan stadig vælges ?

0
Når man opretter første kontakperson på en debitor får den automatisk kontaktperson nr. 1
Sletter jeg denne kontakperson og opretter en ny kontaktperson får den nr. 2

Der er nu kun en kontaktperson på kunden - kontaktperson nr. 2

På debitorstamkortet kan jeg dog stadig vælge kontaktperson nr. 1 selvom den er slettet ?!

Jeg er med på at den slettede kontaktperson skal gemmes i systemet af hensyn til evt tidligere fakturaer mv men man burde ikke kunne vælge den mere.....

René Arpe

It-konsulent

i Forslag » Andet af (17.3k points)
status opdateret af

4 Svar

Hej Rene,

Tak for forslaget, som jeg faktisk vil betegne som en bug.

Jeg har straks taget dette til vores teknikere, som vil sørge for at denne bug bliver rettet. (fremgangsmåden er lidt anderledes ved bugs da der ikke skal diskuteres løsningsmåder, brugervenlighed mv. - det skal bare ændres så den ikke kommer frem)

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Forslag af (152k points)
Jeg ringede faktisk til hotline den 12/5 da jeg også mente det bare var en bug.

men blev her bedt om at skrive det her....... ?!

Tror hun havde svært ved at gennemskue at det var en bug idet samme kontaktperson stod på kunden lige over - men ja jo intet har med hinanden at gøre  

René Arpe

It-konsulent

Forslag af (17.3k points)


Vi har netop fået ny medarbejder, som har henvist dig hertil. Det er hvad der kan ske, og hellere 1 gang for meget, end en gang for lidt  

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Forslag af (152k points)
Man skal jo også lige lære det først   

Du sletter bare dette forslag når teknikken nu har fået buggen - det var jo egentlig bare formålet med dette opslag  

René Arpe

It-konsulent

Forslag af (17.3k points)