Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udsøgt interval på kontoudtog skrives ikke ud på det fysiske kontoudtog

+5
Kære e-conomic

Det undrer mig at det udsøgte interval på et kontoudtog ikke automatisk kommer med på uskrifterne vi sender til kunderne. Når de sidder med deres kontoudtog aner de ikke hvilket interval der reelt er udsøgt.

Vil det ikke kunne tilføjes så det pr. automatik står som noget af det første på udskrifterne inden posteringerne kommer ?

Venlig hilsen
Anita, Subcolor
i Forslag » Salg af (910 points)
status opdateret af 🔒
Godt forslag.

Jeg er enig, da jeg nogle gange glemmer at rette den tekst, man selv kan tilføje med intervallet. Så bliver det HELT forkert.

Vh Helle.

3 Svar

hej Anita og Helle

Tak for forslaget.

Skal det så også fremgå om det er Alle poster eller Åbne poster for det fremgår heller ikke?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Ja, det vil være rigtig godt. Også så kunderne kan se hvad det præcis er de sidder med.

Kom lige i tanke til et ønske i forbindelse med kontoudtog ... det kunne være rigtig dejligt om forfalds dato også kunne ses på skærmen på det udsøgte, og ikke kun på udskriften man sender til kunden ;)

Venlig hilsen
Anita, Subcolor
Jeg lader dit forslag ligge en månedstid så vi ser om der er flere end dig og Helle, der ønsker sig disse nye funktioner og så hører du fra mig igen.

mvh Tabita
Hej Tabita

Hvorfor lade det ligge en måneds tid?

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg sidder ikke og kigger de forskellige forslag igennem og giver thumps up hvis jeg synes noget er godt. Så der kan ligge 100vis af gode forslag som aldrig får en reaktion, men som er rigtig gode forslag. I bør til hver en tid se på indholdet af en henvendelse og se om det er noget der kan gavne jeres program. Et interval på en kontoudskrift er ret naturligt. At jeg bliver rådgivet til at skrive det manuelt (ligesom Helle gør) tyder på at det er en mangel der bør kigges på. Det er noget andre har henvendt sig om før og ikke noget der afhænger af at andre ser posten eller ej ;)

Venlig hilsen
Anita, Subcolor
Hej Anita

Vi får mange hundrede forslag om året og kan slet ikke gennemføre det alle, heller ikke alle der giver rigtig fin mening.

Derfor kigger vi også på hvilken respons forslagene får fra andre brugere :)
hej Anita og Helle

Der er ikke kommet respons fra andre end jer ang. dette, men jeg vil godt promovere forslaget ved at lægge det i Ønskebrønden.

Hvis det så ikke får flere stemmer inden næste kvartal må vi dog gå videre med nogle af de mere populære ønsker ;)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Jeg synes bestemt det skal promoveres. Det burde være naturligt at en afgrænsning står på et kontoudtog. Forstår slet ikke at I ikke allerede har lavet det ;) .. om der så har været folk inde og stemme eller ej. Synes stadig at det er en lidt sjov måde I kører det på. Jeg læser ikke hvad andre ligger op ... det kan jeg ikke sidde og gøre i arbejdstiden .. men hvis I vil give mig løn for det, så tænker jeg at min arbejdsgiver synes det er ok at jeg sidder og læser forslag og giver stemmerl ;)

Men jeg ligger villigt indlæg ind, hvis jeg finder noget der virker mærkeligt eller får en sjælden god idé .... men lysten til at ligge indlæg op forsvinder da en smule ved dette, for skal der stemmer til for at et naturligt forslag blive taget op, så er der da mange idéer der ryger i glemme kassen.

Og jeg er ret sikke på at Helle er helt enig med mig!

Venlig hilsen
Anita Gamskjær
Subcolor
Jeg er HELT enig med Anita. :-)

Der kan gå flere måneder imellem jeg ser indlæg, selvom jeg har en intention om at tjekke det løbende. Det er dog ikke altid en mulighed i en travl hverdag.

Vh Helle
Hej Anita og Helle

Jeg forstår godt at I ikke har tid til at sidde og læse alt på forum, det er også derfor vi ikke KUN kigger på stemmerne, vi får dog MANGE flere forslag ind end vi nogensinde vil kunne lave og er derfor nødt til at udvælge nogle af dem, så udover at kigge på stemmer så tager vi også med i overvejelserne hvor ofte vi har hørt ønsket i supporten og hvor mange brugere der samlet set vil få glæde af ideen :)

I sidste kvartal lavede vi 17 af de forslag brugerne var kommet med, så vi laver mange, men vi får nok også flere hundrede i kvartalet

Vi har gjort det nemt for jer ved at lave Ønskebrønden, så hvis I har 10 min om måneden så kig forbi Ønskebrønden og se hvilke ideer vi i øjeblikket overvejer og giv en stemme på dem.

Hej Anita (og Helle)

Måske har I allerede opdaget det! Jeres ønske er blevet opfyldt! 

Når man nu danner et kontoudtog kan man nu vælge om perioden skal medtages enten i overskriften eller teksten eller udelades.

Jeg håber I bliver super glade for denne forbedring smiley

Forslag af 🔒 (55.9k points)
FANTASTISK! Det er dejligt at kunne få den på :)

Venlig hilsen
Anita / Subcolor
Godt at høre at det skabte glæde, jeg blev også selv glad for at se at en af dine ideer blev udført, du har igennem lang tid flittigt bidraget med dit input så det var rart at kunne udvælge et af dine forslag :)
Hej Tabita

Det er også skønt. Men vil dog sige at efter jeres principper kører efter ønskebrønd i så høj grad, så er jeg holdt op med at kommentere ind på forbedringer og idéer. Simpelthen fordi jeg ikke selv ser ønskebrønden, og der går helt sikkert mange gode forslag tabt på den måde. Tid er bare en mangelvare mange steder. En panel med 10-20 gode regnskabsfolk ville være et bedre sted at sende forslag til, for så ville man vide med sikkerhed at det ikke er tilfældigheder der er med til at et forslag bliver kigget på, men et forslag ville blive vurderet udfra hvad der kan give det mest smidige regnskab for både små og store virksomheder ... og et panel ville også fange om det samme forslag kom flere gange ;)

Men ellers er vi total fan af jeres gode system, det kører godt ;)

Venlig hilsen
Anita/Subcolor
Vi udvikler ikke ideer udelukkende ud fra input vi får i Ønskebrønden, da vi godt ved at det ikke altid er repræsentativt. Vi tager også vores erfaring fra supporten med i betragtning sammen med alm. sund fornuft :)

Vi overvejer også hvad vi kan gøre for at få flere til at se forslagene fra Forum og mit håb er at vi i fremtid kan lægge ideer til afstemning direkte inde i e-conomic hvor alle vores brugere kan se dem, men hvad der konkret kommer til at ske må tiden vise :)

Tak for dine ideer i hvert fald.