Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Knap til "Afvis bilag" i Inbox

+2
Det ville være praktisk med en "Afvis bilag" i Inbox (i lighed med knappen "Godkend bilag"). Mester skal godkende et stort antal faktura/bilag fra Inbox, hvor bilagene er betydeligt lettere at overskue ved godkendelsesproceduren fremfor i de enkelte mails, der bliver sendt vedrørende hver enkelt faktura/bilag. Nogle gange sidder han mail mere end hundrede bilag, der skal godkendes.

Venlig hilsen

Jette Højsted
i Forslag » Bilagshåndtering af (240 points)
status opdateret af 🔒

4 Svar

hej Jette

Tak for dit forslag.

Jeg tænker at grunden til at der ikke er en Afvis knap i inbox er at i Inbox har man mulighed for at slette bilaget i stedet.

Hvad ville være fordelen for dig ved at få mulighed for at Afvise frem for at slette?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Fordelen er, at hvis en faktura ikke skal betales lige nu af en eller anden grund, kan fakturaen ligge her, indtil den skal betales. Ofte drejer det sig om, at varen ikke er leveret eller at prisen ikke er den, der er aftalt.
Forslag af (240 points)
hej Højsted og Shanna

Hvis den ikke skal betales nu, kan man blot vente med at godkende, posteringen kan ikke oprettes før den er godkendt :)

Så mit forslag er at man fx i noten skriver hvorfor den endnu ikke er godkendt og de fakturaer man reelt ikke skal betale dem sletter man :)
Ja. det er rigtigt, og det er sådan vi håndterer det lige nu. Der tilføres hver dag mange faktura i Inbox, og mester har nogle gange rigtig mange faktura, som han skal godkende. Hvis han kunne lægge dem i en anden bakke, så kan han hurtigt se, at lige denne faktura har han taget stilling til på et tidligere tidspunkt, og behøver dermed ikke, når han skal gennemse mange faktura, at se den igennem igen, men kan koncentere sig om dem, som han ikke har set før. Deuden vil det lette oversigten for den person, som skal følge op på de faktura, som ligger i "afvist", fx skal leverandøren kontaktes for rettelse af pris, antal eller hvad det nu kan være. Hvis disse faktura ligger blandt dem, der skal godkendes, kan det være vanskeligere at overskue. Selvfølgelig kan man godt se i noten, at den ikke skal betales nu. Jeg mener bare, at forslaget vil lette oversigten og det videre arbejde med dem, der ikke skal betales lige nu. Man kan hurtigere finde dem, hvis de ligger i en særlig bakke.
Ok jeg lægger den med i Ønskebrønden, min primære grund til dette er dog at jeg synes der skal være samme muligheder i programmet som i mailen :)

Så må vi se om den når gennem nåleøjet.

Kig endelig forbi Ønskebrønden og stem på de forslag som giver mest mening i dit daglige arbejde. Hvert kvartal implementerer vi ideer fra denne pulje.
Hej Jette

Dit forslag har ligget i Ønskebrønden i et halvt år og blot fået 2 stemmer, hvilket vi tolker som et udtryk for at der kun er ganske få brugere som har behov for denne funktion. Vi vælger derfor at fokuserer på nogle af de forslag som vi hører fra flere brugere.

Så hvis du har nogle dokumenter i inbox som ikke kan godkendes må du fortsat bruge funktionen Slet.

Dit input er dog værdsat også selvom det i dette tilfælde ikke medfører en ændring, så del endelig dine tanker og ideer med os en anden gang.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej igen Jette

Gode nyheder! Vi har gennem de sidste måneder arbejdet på nogle forbedringer til Inbox og her har man blandt andet implementeret funktionen med at Afvise bilag der afventer godkendelse direkte i inboxen.

Hvornår funktionen bliver releaset til alle ved jeg endnu ikke med sikkerhed, men hvis du ønsker at  prøve det af i en BETA version er du velkommen til at oplyse dit aftalenr. i tråden her så jeg kan aktivere funktionen på din aftale.

Det er vigtigt at du trykker KOMMENTER på mit indlæg, ellers ser jeg ikke dit svar ;)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Tusind tak for beskeden. Jeg vil meget gerne afprøve det i en beta-version. Mit aftalenr. er 1121521.

Venlig hilsen

Jette
Hej Jette

I har fået adgang til funktionen - har I allerede taget den i brug? Hvis I er i tvivl om hvordan det fungerer er I meget velkomne til at skrive tilbage her - eller tage fat i supporten som sandsynligvis vil kunne assistere hurtigere ;)
Det fungerer rigtig fint, og jeg er meget glad for denne funktion. Dejligt at man kan vælge om et bilag skal sendes til godkendelse eller ej, afvis-knappen fungerer perfekt og herligt med muligheden for at opstille regler.

Tusind tak for det!

Venlig hilsen

Jette
Tusind tak for dit positive feedback! Så dejligt at høre at det bare spiller!

Rigtig god weekend.