Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forum - kun for brugere

0
Hej e-conomic

Jeg vil foreslå, at kun brugere af e-conomic kan blive medlemmer af dette forum og oprette indlæg.

Vi oplever igen og igen, at der bliver skrevet indlæg med mystiske tekster og useriøse links, måske endda med virus.

Det ødelægger vores forum for dygtige og seriøse brugere af e-conomic,

mvh
Finn
e-consultic.dk
i Forslag » Andet af (10.5k points)

1 Svar

Hej Finn, 

Tak fordi du gør os opmærksomme på det.

Du har helt ret i, at der kommer personer på vores forum, som deler indhold, der ikke passer til forum. Vi prøver løbende at finde og blokere dem. Ud over det, så har vi gjort lidt sværere at oprette brugere automatisk via forskellige systemer, men der ryger nogen gennem. Til dem der ryger gennem har vi også sat et filter op, hvor vi får besked, hvis beskeden ser mistænkelig ud. Vi fanger dog ikke alle og det er desværre ret almindeligt på offentlige sider.

Hele tanken med vores forum er, at alle skal kunne være med. Både eksisterende kunder og personer, som ikke er kunder. 

Når det er sagt, så vil vi i fremtiden meget gerne gøre mere omkring oprettelsen af brugere og hvordan vores forum helt generelt er bygget op. Det vil også hjælpe på problemet, når vi kommer dertil. 

Vi sætter dog friheden til at deltage højt. Det skal ikke være et krav, at man er kunde hos os for at kunne få værdi af vores forum. Derfor vil det for nu og i fremtiden være muligt for alle at deltage herinde. Du skal dog vide, at vi godt ved de her personer kommer ind og vi har ændret i vores setup, så det er mere besværligt for dem at dele deres ikke-relevante indhold. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Som du måske ved, så havde jeg forleden en kommentar til et af mine indlæg fra en udefrakommende person med et link, som åbenbart kom igennem Jeres filtre. Chatten tog mod til sig og klikkede på linket efter nogen overvejelse. Det kunne i princippet have været et virus link og gjort en frygtelig skade. Nu var det bare en latterlig hjemmeside.

Jeg er ikke helt enig i din argumentation for at lade forummet stå åben for gud og hver mand.
Da forummet bliver lagt til grund for den videre udvikling af e-conomic, så kan det ikke nytte, at det bliver fyldt op med unyttig snak.
Vi ser ofte sætningen "Jeg lader lige dit indlæg stå i fjorten dage, så ser vi om andre kan bruge dit forslag". Det betyder, at et godt forslag pludselig ender på side 100. hvor ingen ser det. Efterfulgt af "Det ser ikke ud til, at andre kunne bruge dit forslag".
Stort set bliver alle forslag vist for under 100, 1 eller 2 stemmer og et svar. Når man tænker på, at e-conomic har 100K+ kunder, er visningen af forummet yderst begrænset og kan vel næppe bruges som ledetråd for udviklingen af programmet.
Jeg har deltaget i forummet siden 2007, og der var den seriøse forumdeltagelse langt større.
Måske I skulle tage hele forumproblematikken op til overvejelse, jeg savner mange af de tidligere gode seriøse debattører.

mvh
Finn
e-consultic,dk