Informizely customer feedback surveys

Sletning af gamle delvist opfyldte bestillinger

0
Jeg har lavet en bestilling på et antal varer. Jeg har så modtaget et mindre antal end oprindeligt bestilt og bogført fakturaen med dette antal. Nu er der så en tilbageværende mængde i bestilling dette vil aldrig blive matchet da varen er udgået.

Umiddelbart kan jeg ikke nedregulere eller slette den oprindelige bestiling fordi der allerede er modtaget og bogført en del af den. Skal denne uopfyldte bestilling nu blive stående for al tid?
i Spørgsmål » Lager af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål, 

Selve bestillingen skulle du meget gerne kunne slette. 
Lad os sige du bestiller 3 stk. af en vare, men du modtager kun 2 stk. 

Så registrerer du 2 stk. som modtaget og bogfører 2 stk. på dine vareleverandørfaktura. Efterfølgende går tilbage og sletter bestillingen. 

Jeg har lige testet hos mig og der ser ud til at virke fint. Hvis det ikke virker for dig, så må du meget gerne uddybe, hvad der sker og hvad du trykker på, når du går i stå. Rigtig god dag smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Spørgsmål af (97.2k points)
Hej,

Jeg fik bare en besked om at jeg ikke kunne slette bestillingen når først noget derfra var modtaget/bogført. Kunne heller ikke redigere i mængden.

Jeg løste det dog ved at lave en modtagelse og en tilsvarende retur af samme mængde og bogføre disse. Selvf. ikke super smart men fik det da til at forsvinde :)

Hej igen, 

Det lyder som om der har været lidt misforståelser, men det er super fedt du har fået det løst smiley