Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Reply-To bør være post@e-conomic.dk

0

Hej Allesammen

   Når man som kunde i E-conomic sender en e-mail ønsker jeg at e-mailen har Reply-To sat til post@e-conomic.dk,
   således at det ude hos kunden står helt knivskarpt og at alle referencer passer.
   Når systemet udsender e-mailen kan man [synes jeg] indsætte en tekststreng således at man kan sætte det sammen med
   den rigtige kunde samt i den rigtige e-mail tråd.

   Hvis man sender e-mails ud og Reply-To står til en anden e-mail adresse end den der er sendt fra så kan nogle spamfiltre godt
   blive mistænksomme, derfor mit forslag.

   På forhånd tak.
   Ha' en god dag allesammen.

Med Venlig Hilsen / Kind Regards,
   Martin Thanning

All Office A/S
Fjeldhammervej 19c
DK-2610
Rødovre
Denmark
Tlf. Nr...........: +4588776190
Mobil Nr ......: +4581779101
E-mail Adr....: mth@alloffice.dk

i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

hej Martin

Tak for dit input.

Lad mig forstå dig korrekt.

Du ønsker at når dine kunder trykker besvar så skal svaret gå til post@e-conomic.dk?

Dvs. at du sender et tilbud, ordre, faktura og rykkere så ønsker du at svaret skal komme til os hos e-conomic i stedet for at dine kunder kan svare tilbage til dig på din mail?

Hvad ville fidusen være i det?
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Tabita

  Tak for din tilbagemelding.
  Ja, jeg synes e-mailen skal komme til jer [e-conomic], I kan så videresende e-mailen til jeres kunde.
  Således burde e-mailene flyde frit og uden at blive fanget af diverse spamfiltre.

  Ha' en god dag. :-)

Med Venlig Hilsen / Kind Regards,
  Martin Thanning

All Office A/S
Fjeldhammervej 19c
DK-2610
Rødovre
Denmark

Tlf. Nr...........: +4588776190
Mobil Nr ......: +4581779101
E-mail Adr....: mth@alloffice.dk

Uden at være ekspert på e-mail flows så bliver det noget at et show på vores mailserver hvis 150.000 virksomheder skal kommunikere gennem os.

Jeg lader dit forslag ligge en månedstid og afventer feedback fra andre brugere ang. dit forslag før jeg tager stilling til det :)

mvh Tabita
hej Martin

Dit forslag har nu ligget på forum i godt en måned uden at andre har ønsket det samme som dig, vi går ikke videre med det i denne omgang.

Har du andre forslag og ideer er du selvfølgelig velkommen til at skrive igen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)