Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankoverførsel vs. FIK-betaling

0
Jeg undrer mig over, at SmartInbox vælger FIK-betaling på en leverandør, hvor jeg har opsat bankoverførsel som betalingsmetode...

Jeg har flere kunder, der jævnligt modtager kreditnotaer, som skal fratrækkes i en betaling, derfor har jeg opsat Leverandøren til at være med bankoverførsel. Men i SmartInbox overskrives dette med FIK. hvis den finder en FIK-linje på fakturaen. Det betyder så at jeg manuelt skal ændre til bank og manuelt indtaste betalingsoplysninger - det er ikke hensigtsmæssigt.

SmartInbox burde kigge på leverandøren og vælge den betalingsform der er opsat der.
i Forslag » Leverandører af (340 points)

2 Svar

Hej Brian

Vi har faktisk fået en tilsvarende forespørgsel tidligere og denne er lagt i Ønskebrønden som et af de forslag vi overvejer at udvikle.

Du kan stemme på det her

Forslaget er også udvalgt som et af de 10 vi kigger på allerede i dette kvartal. Om det vil blive gennemført ved jeg endnu ikke :)

Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej Brian

Blot en update, forslaget blev desværre ikke implementeret i dette kvartal, det er dog noget vi stadig har på ønskelisten :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)