Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox og basic bruger

+1
Hvornår kan vi forvente at inbox fungerer, således brugere med begrænset adgang kan tilgå denne?

Lige pt. sidder vi med 5 brugere af 119kr pr. måned i abonnement hos jer, som ikke kan udføre deres arbejde, da de ikke længere kan tilgå inbox.

Og nej, det er ikke en mulighed “bare” at give dem adgang til alt under regnskab, da vi ikke ønsker at ansatte kan fremsøge alle bilag, og se saldoen i banken.

Det må I simpelthen få rettet op på ASAP, vi kan umuligt være de eneste med denne udfordring.
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (250 points)

2 Svar

hej JOSK

Tak for dit input. 

Vi er klar over det er en udfordring for nogle at man ikke kan tildele Basic adgang til inbox. Du blandt andet selv et indlæg ang. dette i november, og det ligger allerede i ønskebrønden. Det vil nok glæde dig at det er en af de ideer vi har udvalgt til som et fokuspunkt i Q1, så måske vil det blive implementeret dette kvartal :)

Når jeg siger måske er det ikke pga. manglende vilje, der ligger dog nogle tekniske udfordringer i det projekt og det er en af grundene til at det endnu ikke er gennemført.

Personligt håber jeg ligesom dig at det snart vil blive muligt.

Hvilke andre funktioner udfører de 5 brugere der pt ikke kan udføre deres arbejde? Hvis de kun skal behandle bilag i inbox, som pt ikke er muligt, så vil det måske være en mulighed at afmelde brugerne så du ikke betaler for noget du ikke bruger imellem tiden :)

Jeg vender tilbage med en update på projektet om en måneds tid.

Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
hej igen

Som sagt var ideen om adgang til inbox via en Basic bruger udvalgt som fokuspunkt i dette kvartal. Jeg må desværre sige at det ikke er gennemført.

Dit input er dog ikke glemt og Forumteamet vil fortsat se hvad vi kan gøre for at denne ide bliver prioriteret.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)