Basic adgang til inbox + Fjern tekst/note

0
Som Jem & Fix siger; få det nu fixet!

Lige om lidt lukker i for indscanning, og befaler dermed alle at bruge inbox, det er i princippet ok, men så skal det dælme også fungere for os der sidder og bruger det i det daglige, ellers må I lade indscanning leve indtil der er styr på det.

1: Hvis brugere kun har delvis adgang til fanen regnskab, kan de ikke se inbox.

Vi ønsker ikke at alle skal kunne se saldo i bank, og kunne bogføre, derfor skal de kun have delvis adgang.

Da de ikke kan få adgang til inbox pga. kun delvis adgang, kan de her når I lukker indscanning dermed ikke komme ind og godkende regninger fra leverandører på deres sager - det er jo katastrofalt!

Jo vist, kan man vist så sende dem en mail med at der er bilag til godkendelse, men med 5 godkendere, og i omegnen af 40 bilag til hver, pr. dag! Så tror jeg godt vi alle med lidt simpelt matematik kan regne ud hvad bogholderiets og godkenderens tid kommer til at gå med...... de drukner jo i e-mails, og får en kæmpe spildtid!

2: Få lavet så man kan fravælge den tekst der automatisk kommer med over - igen kæmpe tidsspilde at skulle sidde og slette den på hvert enkelt bilag - HVER DAG omkring 200 gange!

Derfor lad indscanning leve indtil der som minimum er styr på ovenstående, eller få ovenstående fixet i en hulens fart!
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (200 points)
status opdateret siden af

1 Svar

Hej og mange tak for dit forslag. :-)

Jeg forstår især godt din udfordring med begrænset basic adgang til inboxen, hvilke også er grunden til at jeg tager forslaget videre med det samme, for at se hvad vi kan gøre. Jeg kan desværre ikke love noget, men jeg ved at det er en begrænsning for mange brugere, som vi gerne vil gøre noget ved.

Ift. det andet problem, med automatisk tekst, så vil jeg først høre om hvilket felt du tænker på, for vi får 3 mulige felter ind.

1. Navnet på bilaget vil afhængig af om det er mail eller appen have hhv. navnet på bilaget eller "bilag fra mobilapp", som ikke har nogen særlig indflydelse.

2. Notefeltet vil blive udfyldt i det det der står i emnefeltet på mailen eller det man skriver i notes feltet i mobilappen. Hertil har det ikke så stor betydning, for når man går ind på bilaget, står det meget småt over bilaget, og har oftest ikke noget specielt stående.

3. Tekst feltet, som du også skriver, dette bliver udfyldt hvis du har en automatisk tekst på leverandøren, men det behøver i ikke. Derudover så kan man kun udfylde det fra mobilappen, så er det her problemet er?

Jeg tror nemlig ikke helt jeg forstår hvorfor det er et så stort problem og hvorfor teksten kommer med, samt hvorfor den skal slettes. Vil du ikke prøve at uddybe det for mig, og fortælle hvordan i får sendt bilag ind i dag, på app eller mail eller e-faktura?

Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Spørgsmål af (15k points)
Hej Tobias

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal forklare det, uden at kunne illustrere med et billede, som jeg ikke kan vedhæfte her, men here goes.

Vi får bilag ind i vores system på 4 måder:

* leverandører sender direkte til mailadressen

* Vi videresender selv mail

* Vi scanner fra vores printer / scanner

* Vi bruger mobilapp

Når jeg videresender en mail, kan jeg vælge at slette emnefeltet, og så kommer de rigtig nok ind uden tekst, men der er MANGE mails hver dag, og så kan jeg jo så enten vælge at slette teksten i mailen, eller i inbox = samme arbjede, bare 2 forskellige steder.

Når leverandører sender, har jeg jo ingen mulighed for at fravælge at teksten kommer med ind; a la hermed fremsendes faktura nr. xxxx. Og jeg vil skulle sidde og slette teksten på hvert bilag der er kommet. Det samme gør sig gældende med mobilapp og scanner.

Det tager rigtig meget tid at sidde og sletter de noter der kommer med over, og de skal slettes, da vi bruger feltet til at skrive vores kommentarer og bemærkninger i.
Hej igen,

Okay, det giver selvfølgelig god mening at det varierer ift. måden det bliver indsendt på.

Forslaget ligger nu i vores ønskebrønd og jeg vil tage det hele med i slutningen af kvartalet, hvor der skal prioriteres mellem forslagene. Hertil ligger der en del omkring inbox og overgangen dertil, hvor jeg vil gøre opmærksom på både det med begrænset adgang til inbox, samt note/emne feltet. :-)