Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forbedret dashboard - hjem

0

Hvis man gjorde felterne på dashboard (eller hjemskærmen) dynamisk, således at vi selv kunne vælge hvad vi ønsker at se, vil det give et godt løft til e-conomic. Feltet med ubetalte faktura er supergodt og skal beholdes, men jeg kunne også godt tænke mig:

  • En forsimplet likviditetsoversigt med mulighed for klikke videre til komplet likviditetsoversigt. 
  • Et vindue med resultatopgørelsen i overskrifter og andre nøgletal.
  • I denne tid, hvor frister for A-skat mv. er flyttet kunne et vindue med skyldige sociale poster og evt. forfald være lækker.
  • Et vindue med hvad er den skyldige moms på nuværende tidspunkt.
  • Og der er sikkert mange flere ønsker og muligheder.
Jeg tænker en løsning, hvor "modulet" kan tilvælges på en liste, så hver bruger kan designe sit eget dashboard efter hvilket behov han/hun har. Kig måske lidt til Dinero (ikke fordi jeg er imponeret af dem, men deres dashboard er rigtig fin). I ERP-programmet IFS kan man designe sit eget dashboard udfra behov, bla model for månedafslutning med blinklys, så man kan fælge hvor langt man er - mulighederne er uendelige.
Kontakt mig endelig hvis der er yderligere spørgsmål hertil.
Mvh.
Brian Due
i Forslag » Andet af (340 points)

2 Svar

Hej Brian

Tak for dit indlæg

Det lyder rigtig interessant synes jeg, så jeg vil lige lade det stå åbent her på Forum i en måneds tid, for at se andre kunders ønsker/kommentarer

Vi får rigtig mange gode forslag her på Forum, og som du sikkert allerede ved, koncentrere vi os om dem der kommer flest kunder tilgode

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Brian

Vi har nu besluttet at tage det til overvejelse, det med selv at kunne beslutte, hvad man vil se på forsiden (Hjem fanen) '

Jeg kan iøvrigt henvise til et andet indlæg som drejer sig nogenlunde om det samme her

https://forum.e-conomic.dk/30745/leverandor-oversigt-forsiden

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)