Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændring af skabelon navn

–1
Som det er i dag så er skabelonnavnene låst og kan ikke ændres.

Hos os passer det ikke helt så vi har været inde og ændre i skabelonerne.

Det betyder at det der i E-conomic hedder Tilbud, hedder Ordrebekræftelse hos os.
Det der hedder Ordrebekræftelse hos E-conomic hedder følgeseddel hos os osv. osv.

Vi har som sagt ændret skabelonerne hos os, MEN skabelonnavnet kan vi ikke ændre.

Pga. dette så skal vi huske på at Tilbud er ordrebekræftelse, ordrebekræftelse er Følgeseddel osv.

Det burde være muligt at kunne ændre skabelonnavnet ved hjælp af et placeholder navn eller andet der gør det samme da de fastlagte skabeloner vel ikke passer til alle.
i Forslag » Andet af (210 points)

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Jeg vil meget gerne lade dit forslag stå åbent her en måneds tid, for at se om der skulle være ønsker/kommentarer fra andre kunder.

Vi får rigtig mange gode forslag fra vores kunder, så derfor ser vi os nødsaget til at koncentrere os om de forslag der kommer flest kunder til gode.

Du hører fra mig, når jeg ved noget mere

Rigtig glædelig jul til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Dit forslag har nu ligget et par måneder og umiddelbart er der ingen andre kunder som har ønsker om dette. Jeg må derfor afvise dit forslag for nu, men skal dog ikke udelukke, at det bliver taget op på et senere tidspunkt

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)