Undskyld mig, men når i gør som i gør, letter det indlæsningen, men så sidder man som bruger bagefter og skal sortere, så man kan kombinere de sider i et bilag, der hører sammen som et dokument. Det er simpelthen uigennemtænkt, men nok forårsaget af, at i under testen fandt ud af, at indlæsningen var alt for langsom. Så op med hastigheden og væk med brugbarheden.
Det, jeg beskrev i mit første indlæg, sker også, når man skiller en indlæst fil ad.
Efter at filen er indlæst, og skal adskilles i flere bilag, splittes rækkefølgen i atomer, og også i dette tilfælde blandes siderne med de bilag, der ligger i Inbox i forvejen.
Når i sidder i et testmiljø, skulle i prøve med 50 bilag liggende i Inbox og derefter indlæse 50 nye. Derefter er i enten nødt til at flytte rundt, afmærke eller springe over, når i skal bogføre eller kombinere bilag. God fornøjelse, det har ikke noget med den virkelige verden at gøre.
I øvrigt bruger jeg indscanning til andet end bilagsregistrering. Det kan f.eks. opbevaring af bankkontoudtog til revisor, kontrakter til indkøbere eller sælgere, ansættelseskontrakter m.m.
Min invitation om et besøg i den virkelige verden står fortsat ved magt.
Giv os nu muligheden for at vælge mellem Inbox eller det gamle system. Det vil i få stor ros for.