Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Obligatorisk medarbejder reference.

0
Hej

Mit forslag er, at man kan gøre det muligt at vælge "obligatorisk medarbejder ref." under salgs- og lagermodullet, til ordre og fakturaer. Så man ikke kan sende en ordre eller faktura afsted uden, at have en reference person på. Således vil man altid kunne finde den rette medarbejder til den bestilte eller solgte ordre.

Venlig hilsen

Mik Stampe
i Forslag » Salg af (170 points)

2 Svar

hej Mik

Tak for dit forslag.

Umiddelbart er mit bud at virkelig mange virksomheder, der benytter e-conomic ikke har behov for medarbejderreferencer på fakturaen, så hvis det skal laves skal det være et tilvalgsmulighed. Det er altid vigtigt at sikre sig at når man implementere en ny funktion at det ikke ødelægger noget for andre :)

Jeg lader dit forslag ligge en månedstid og afventer feedback fra andre kunder og så hører du fra mig igen :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej igen

Dit forslag har ligget på forum i knap 2 mdr uden at andre brugere har tilkendegivet at det har samme behov eller ønske. Så vi vælger i stedet at prioritere ønsker der er mere oplagt eller har flere stemmer.
Du kan se de udvalgte ideer i vores Ønskebrønd og du er meget velkommen til at stemme og kommentere på disse.

Forslag af 🔒 (55.9k points)