Hej Jesper.
Tak for dit svar. Men det er for sent. Måske kan du få en forklaring fra teknikken. Problemet var der fra i onsdags og til en gang i går eftermiddag. Indtil da havde jeg haft ovenstående blokindlæg samt chat med jer både fredag og mandag. Begge dage fandt i langt om længe ud af problemet, men det er en utrolig oplevelse at chatte med folk, der ikke kan forstå, hvad man skriver. Chatten er håbløs, da man skal forklare sig forfra hele tiden, og det er aldrig muligt at få en telefonsamtale med et menneske, der kan svare for sig. Og det er endnu mere utroligt, at når i erkender problemet fredag, at man så ikke får en tilbagemelding.
I går eftermiddag foreslog jeg så, endelig i en telefonsamtale, at i skulle lave en notifikation om et problem, enten når man logger sig på, eller når man tilgår det fejlramte modul. Vedkommende imødegik selvfølgelig forslaget, og var sikker på, at det ville give alt for mange problemer og spørgsmål fra kunderne. Det synes jeg var et rigtig dårligt argument, da vi fortsat har sproget som formidler.
Men som antydet blev problemet løst i går eftermiddag. Tilsyneladende med et flueben, der enten manglede eller var for meget. Jeg ved det ikke nøjagtigt.
Dit andet svar, på et andet af mine indlæg, skal jeg nok besvare senere, men lige nu har jeg en masse, jeg skal have indhentet.