Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox - endnu engang

0
Så er der igen problemer.

Her i eftermiddag er der sket det, at man ikke kan flytte bilagene op/ned, og indlæsningen lægger konsekvent de nye bilag nederst. Det er måske smart for nogen, men bogfører man fra en kladde og henter bilagene ind fra Inbox, er det besværligt.

I praksis er det sådan, at når man bogfører i en kladde, har man normalt mange bilag liggende i Inbox, og kun en del af disse skal måske bogføres i dag, fordi der skal laves betalinger. Har man f.eks. 50 bilag i Inbox, og skal bogføre 10 af dem, er det praktisk at lægge de 10 øverst. Rent praktisk mærker man derefter alle 50 bilag ved at lave em samtidig afmærkning. Når man derefter har bogført de ønskede 10 bilag, afbryder man. Som det er lige nu, er man nødt til at afmærke de ønskede bilag med flueben og håbe på, at man ikke skal afbryde arbejdet undervejs. Er man nødt til det, skal man igen afmærke. Alternativet er at afmærke alle og derefter springe de 40 bilag over, som ikke skal behandles.

Jeg håber virkelig, at det er en "teknisk" fejl, der sket i dag.
i Spørgsmål » Mobile apps af (26.5k points)

1 Svar

Hej Erik,

Du skulle meget gerne selv kunne bestemme rækkefølgen. Vi har dog haft lidt problemer inde fra kassekladden, hvis man valge 'ny postering fra indscannet'.
For at være helt sikker der ikke skulle være flere problemer, så vil jeg høre om, hvor du præcis oplever det, hvis det stadig er et problem. Hvis der er en fejl skal vi selvfølgelig have kigget på det :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper.

Tak for dit svar. Men det er for sent. Måske kan du få en forklaring fra teknikken. Problemet var der fra i onsdags og til en gang i går eftermiddag. Indtil da havde jeg haft ovenstående blokindlæg samt chat med jer både fredag og mandag. Begge dage fandt i langt om længe ud af problemet, men det er en utrolig oplevelse at chatte med folk, der ikke kan forstå, hvad man skriver. Chatten er håbløs, da man skal forklare sig forfra hele tiden, og det er aldrig muligt at få en telefonsamtale med et menneske, der kan svare for sig. Og det er endnu mere utroligt, at når i erkender problemet fredag, at man så ikke får en tilbagemelding.

I går eftermiddag foreslog jeg så, endelig i en telefonsamtale, at i skulle lave en notifikation om et problem, enten når man logger sig på, eller når man tilgår det fejlramte modul. Vedkommende imødegik selvfølgelig forslaget, og var sikker på, at det ville give alt for mange problemer og spørgsmål fra kunderne. Det synes jeg var et rigtig dårligt argument, da vi fortsat har sproget som formidler.

Men som antydet blev problemet løst i går eftermiddag. Tilsyneladende med et flueben, der enten manglede eller var for meget. Jeg ved det ikke nøjagtigt.

Dit andet svar, på et andet af mine indlæg, skal jeg nok besvare senere, men lige nu har jeg en masse, jeg skal have indhentet.

Hej Erik, 

Jeg er ked af dine oplevelser med vores support. Det er valgfrit for dig som bruger, hvilken kanal du ønsker at kontakte os på.

I forhold til problemet, så er jeg glad for, at der er fundet en løsning. Du må sige til, hvis du oplever problemer igen i fremtiden.

Til sidst vil jeg kort lige knytte en forklaring til, hvorfor vi ikke altid melder alle problemer ud til vores brugere. Nogle udfordringer eller fejl rammer ikke alle vores brugere. Hvis vi hver gang meldte ud omkring mere eller mindre specifikke fejl, så ville mange brugere blive mødt at beskeder, der ikke er relevante og derfor kan virke forvirrende. 
Vi melder til tider fejl ud til alle brugere. Både ved loginsiden og inde i applikationen. Det er dog kun, når fejlen rammer en større gruppe af kunder. 

Om du er enig i det er selvfølgelig en vurdering, men det er derfor vi ikke bare smider alle fejl ud til alle brugere. Jeg håber det giver lidt mening. 

Rigtig god dag smiley