Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




indbakke

0
Hej

Jeg kan IKKE set det smarte i den nye indbakke :-(

I den gamle version "ubehandlede" der kunne jeg klikke på bilag og så poppede et nyt vindue op, som jeg så kunne kopier tekster, fakturanr, betalings id mm.

Nu SKAL alt tastes !!! IKKE bruger venligt og mulighed for fejl 40 - med alt det tastning - kan ikke forstille mig, at jeg er den eneste der har kopier tekst ved registrering af fakturaer

Billed der åbner faktura er MEGET småt

Hvorfor skal det tage så lang tid at vedhæfte et dokument - det er godt nok også blevet langtsomt :-(

Når man skal dele indscannede bilag af tager det også langtid og system går i kluder - så man skal ikke lige ha scannet 4 dage ind. Overblik er max IKKE BRGER VENLIGT

desværre kan jeg ikke se det smarte i ny indbakke :-(
i Spørgsmål » Andet af (180 points)
Fuldstændig enig. Nu kan det kun blive bedre.

2 Svar

Jeg er på helt, helt samme side.

Ud over det bruger jeg muligheden for at søge i PDF'erne efter blandt andet beløb. Ofte har jeg bilag, der fylder rigtig mange sider, med rigtig mange linjer. Når jeg nu ikke længere kan søge i bilag (vild tanke i virkeligheden!), så tager behandligen af 1 bilag 20 minutter i stedet for 5.
Spørgsmål af (150 points)
Hej

Jeg har nu lavet en mappe på skrivebord, hvor jeg ligger kopi i PDF format i. (får fakturaer i min mail)

Når jeg så skal registrer fakturaerne, åbner jeg bilag fra denne mappe. :-)

Til en start havde jeg en dum hånd på PDF formatet og kunne ikke noget, men så viste IT konsulent, at man kan skifte hånd ud med pil øverst på PDF, så nu kan jeg igen kopier linjer over i E-Conomic ved registrering.

Det kræver lige lidt øvelser at huske at lægge disse fakturaer over i skrivebordsmappen
Spørgsmål af (180 points)