Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Service for brugerne

+2
Hej

Jeg synes det kunne være en god idé, hvis en medarbejder i supporten kunne tage imod ændringsforslag fra brugerne i et internt system, da det ofte kan være lettere for brugerne at forklare ønsker/forbedringer osv mundtligt, end at skulle logge ind og forklare sig på skrift.

Jeg tror I går glip af mange gode forslag på den konto, da det tager tid - både at logge ind på forummet og formulere sig på skrift.

Supporten kunne jo skrive brugerens navn og aftalenr. ind i forslaget.
i Forslag » Andet af (560 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Jeg kan sagtens forstå det er nemmere at forklare over telefonen. Grunden til vi har valgt at samle det er her er, at vi ønsker en åben og transparent dialog omkring de forskellige forbedringsforslag vi får. Hvis vi 'gemmer' det væk på en internt liste, så vil det altid kun være en brugers ide og andre brugere kan ikke byde ind. 
Det gør det også enormt svært at vurdere, hvad vi skal vælge at arbejde med. For at sætte det lidt i perspektiv, så får vi over 1000 ideer om året til små eller større ting, som kunne forbedres. Det er selvfølgeig mega fedt. Vi sætter stor pris på det, men hvis vi så har en liste, der over et par vokser, så bliver det svært at vurdere, hvilke af de forslag, der skaber mest værdi for jer som brugere. 
Den vurdering kan meget bedre lave, hvis vi holder det åbent, så I som brugere kan kommentere og like hinandens forslag. 

Kvalitet af de forslag bliver simpelhent bedre ved at have flere brugere inde i udvælgelsen og udformning af de forbedringer I ønsker vi arbejder med.

Så alt i alt kan godt forstå det er lidt irriterende, at man skal et nyt sted for at byde ind, men vi gør i den bedste mening. Det er udelukkende for at bruge vores ressourcer bedst muligt og inddrage jer så meget som muligt i processen. 

Hvis ud har input, så er du allerede herinde og jeg ville sætte stor pris på, at du delte det med os.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Det er ikke fordi jeg mener det skal ligge på en intern liste. Men supporten skulle skrive det ind - ligesom jeg skriver det ind med brugerens navn og evt. aftale nr. i forslaget, så alle i forummet kan se det og kommentere på det.

Grunden til mit forslag er, at jeg oplever supporten fortæller at andre har nævnt det samme som jeg, men jeg kan bare ikke finde det i forummet, og det må jo være fordi brugerne ikke har tid, ressourcer, hvad ved jeg til at få det skrevet ind som forslag.

Så I går måske glip af mere end I aner, ved ikke at åbne for muligheden.

De bedste hilsner

Lone
Forslag af (560 points)

Hej Lone og tak for følge op,

Jeg vil give dig helt ret i, at søgning og overblik på vores forum i dag ikke er et sted, hvor det er nemt nok at finde. 
Derfor har vi prøvet at samle alle forslag vi i øjeblikket arbejder herinde: https://forum.e-conomic.dk/tag/overvejes. 
Hvis ikke forslaget findes her, så må du meget gerne skrive det igen, så vi kan tage en ny vurdering. Et forslag, der for to år siden er blevet afvist vil måske ikke blive afvist i denne omgang og derfor tager vi det gerne op igen. 

For at komme lidt omkring det hele med, at vi meget gerne vil have forslaget fra brugeren selv, altså dig, så er der flere grunde til det.

Vi vil som sagt meget gerne have en dialog omkring forslaget direkte med brugeren selv. Der er næsten altid brug for et par spørgsmål for at sikre den mulige løsning. Ud over det, så er det også meget fedt for begge partner, hvis vi har sted at skrive, når vi har implementeret en ny mulighed. Det kan vi så gøre her via forum.

Alt i alt, så hører jeg dig omkring, at det kunne være bedre og jeg sætter pris på dine inputs. Forum som platform og feedback kanal for jer brugere er noget vi arbejder på og vi har nogle rigtige fede tanker klar omkring, hvordan vi kan gøre det bedre, nemmere og endnu federe.

Rigtig god dag smiley