Informizely customer feedback surveys

Basic adgang til inbox + Fjern tekst/note

0
Som Jem & Fix siger; få det nu fixet!

Lige om lidt lukker i for indscanning, og befaler dermed alle at bruge inbox, det er i princippet ok, men så skal det dælme også fungere for os der sidder og bruger det i det daglige, ellers må I lade indscanning leve indtil der er styr på det.

1: Hvis brugere kun har delvis adgang til fanen regnskab, kan de ikke se inbox.

Vi ønsker ikke at alle skal kunne se saldo i bank, og kunne bogføre, derfor skal de kun have delvis adgang.

Da de ikke kan få adgang til inbox pga. kun delvis adgang, kan de her når I lukker indscanning dermed ikke komme ind og godkende regninger fra leverandører på deres sager - det er jo katastrofalt!

Jo vist, kan man vist så sende dem en mail med at der er bilag til godkendelse, men med 5 godkendere, og i omegnen af 40 bilag til hver, pr. dag! Så tror jeg godt vi alle med lidt simpelt matematik kan regne ud hvad bogholderiets og godkenderens tid kommer til at gå med...... de drukner jo i e-mails, og får en kæmpe spildtid!

2: Få lavet så man kan fravælge den tekst der automatisk kommer med over - igen kæmpe tidsspilde at skulle sidde og slette den på hvert enkelt bilag - HVER DAG omkring 200 gange!

Derfor lad indscanning leve indtil der som minimum er styr på ovenstående, eller få ovenstående fixet i en hulens fart!
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (250 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej og mange tak for dit forslag. :-)

Jeg forstår især godt din udfordring med begrænset basic adgang til inboxen, hvilke også er grunden til at jeg tager forslaget videre med det samme, for at se hvad vi kan gøre. Jeg kan desværre ikke love noget, men jeg ved at det er en begrænsning for mange brugere, som vi gerne vil gøre noget ved.

Ift. det andet problem, med automatisk tekst, så vil jeg først høre om hvilket felt du tænker på, for vi får 3 mulige felter ind.

1. Navnet på bilaget vil afhængig af om det er mail eller appen have hhv. navnet på bilaget eller "bilag fra mobilapp", som ikke har nogen særlig indflydelse.

2. Notefeltet vil blive udfyldt i det det der står i emnefeltet på mailen eller det man skriver i notes feltet i mobilappen. Hertil har det ikke så stor betydning, for når man går ind på bilaget, står det meget småt over bilaget, og har oftest ikke noget specielt stående.

3. Tekst feltet, som du også skriver, dette bliver udfyldt hvis du har en automatisk tekst på leverandøren, men det behøver i ikke. Derudover så kan man kun udfylde det fra mobilappen, så er det her problemet er?

Jeg tror nemlig ikke helt jeg forstår hvorfor det er et så stort problem og hvorfor teksten kommer med, samt hvorfor den skal slettes. Vil du ikke prøve at uddybe det for mig, og fortælle hvordan i får sendt bilag ind i dag, på app eller mail eller e-faktura?

Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Spørgsmål af (20.1k points)
Hej Tobias

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal forklare det, uden at kunne illustrere med et billede, som jeg ikke kan vedhæfte her, men here goes.

Vi får bilag ind i vores system på 4 måder:

* leverandører sender direkte til mailadressen

* Vi videresender selv mail

* Vi scanner fra vores printer / scanner

* Vi bruger mobilapp

Når jeg videresender en mail, kan jeg vælge at slette emnefeltet, og så kommer de rigtig nok ind uden tekst, men der er MANGE mails hver dag, og så kan jeg jo så enten vælge at slette teksten i mailen, eller i inbox = samme arbjede, bare 2 forskellige steder.

Når leverandører sender, har jeg jo ingen mulighed for at fravælge at teksten kommer med ind; a la hermed fremsendes faktura nr. xxxx. Og jeg vil skulle sidde og slette teksten på hvert bilag der er kommet. Det samme gør sig gældende med mobilapp og scanner.

Det tager rigtig meget tid at sidde og sletter de noter der kommer med over, og de skal slettes, da vi bruger feltet til at skrive vores kommentarer og bemærkninger i.
Hej igen,

Okay, det giver selvfølgelig god mening at det varierer ift. måden det bliver indsendt på.

Forslaget ligger nu i vores ønskebrønd og jeg vil tage det hele med i slutningen af kvartalet, hvor der skal prioriteres mellem forslagene. Hertil ligger der en del omkring inbox og overgangen dertil, hvor jeg vil gøre opmærksom på både det med begrænset adgang til inbox, samt note/emne feltet. :-)
Jeg bruger feltet "Note" rigtigt meget i "Indbakke" i "Inbox", da det er der, mine kunder skriver til mig, hvad bilaget dækker, eller hvis de har en anden bemærkning. Og det gælder både, når de sender bilag via Mobilapp'en eller via mail, hvor de så skriver til mig i emnefeltet. Men når nu "Note" er der, hvor beskeder fra Mobilapp'en kommer ind, kan jeg ikke forstå, at det er den, der så står længst væk. Jeg ville ønske, at "Note" stod lige til højre for bilaget, så det "Dato", "Bilag", "Note" - eller at man selv kunne ændre det, som man jo også kan sortere i sine bilag og ændre mellem listevisning og bilagsvisning. "Navn" og "Afsender" bruger jeg ikke.

Hej og mange tak for dit forslag. :-)

Undskyld det sene svar, det har været en turbulente jul.

Ift. din ønsker så anbefaler jeg klart at når du har en god idé, opretter et nyt indlæg, for at opnå så mange stemmer til dette enkelte forslag som overhovedet muligt. :-)

Ift. dit forslag, så tror jeg desværre ikke det er noget vi vil ændre, da der er andre forslag der har en del opbakning og som udgangspunkt vil blive lavet først. Derudover så er de fleste ting i vores system opbygget efter at have noten til sidst, ligesom andre skabeloner, da dette er et "variabel" og kan enten være ingenting eller rigtig langt.

Jeg håber du forstår og trods alt stadig kan bruge notes feltet, men blot skulle kigge ude i højre side i fremtiden.

Jeg dropper det bare. Men jeg synes stadig ikke, at det giver mening, at det felt, der hører til jeres egen app, skal være længst væk. Det må ikke være en, der er vant til at bruge e-conomic, der har fundet på det.
Hmm, altså som udgangspunkt er det jo en præference sag, og som udgangspunkt tænker jeg og dem jeg lige har forhørt mig med, at det mest almindelige er at have en note til sidst, igen, da dette felt kan varierer fra 0 karakterer til mange flere. Lidt ligesom hvis man kigger på forskellige rapporter eller varelister, så er det til sidst man skriver sin note, hvis der skulle være noget man skulle være særlig opmærksom på. Jeg ved dog ikke om det bare er mig og lidt andre der har det sådan, og det er derfor jeg tænkte at med et forslag kunne man få en idé om dette er en general holdning om at notefeltet skal stå først i stedet.
Men så skulle billedet af bilaget også rykkes hen til noten. Når jeg bogfører i kassekladden og henter bilagene ind, så er der jo billedet af bilaget, så jeg kan vælge, hvilke jeg vil bogføre, og så står noten, som er beskeden fra jeres bilags-app helt ude til højre. Men brug ikke mere tid med det, for jeg er begyndt at vænne mig til, at sådan er det bare. Jeg ville gerne vedhæfte et billede af det, så du kan se, hvad jeg mener, men jeg kan ikke vedhæfte pdf, og når jeg jpg, så er filen for stor.
Det helt i orden ellers må du også godt sende det til info@e-conomic.dk også skrive ATT: Tobias Pinndal, så vil jeg gerne lige kigge på det. :-)

Jeg må desværre meddele at vi ikke kan implementerer dit ønske efter denne runde af Sprint of Wauw. Dette skyldes at rigtig mange ønsker at beholde noter/tekst på indsendte bilag, og det derfor ikke vil blive lavet om. Ligeledes er der ikke blevet implementeret basic adgang til inbox, da der er en funktion her der gør at man stadig ville kunne konto posteringer på kontokortet og derfor vil det ikke give mening, da i ønsker at de ikke skal have adgang til kontokortet på jeres bank. Dog er der blevet udviklet en ny gratis bruger hvor man kan indscanne bilag, den vil jeg klart anbefale til alle jeres medarbejdere, og jeg håber at dette kan hjælpe i fremtiden.

Tusind tak for tålmodigheden og hvis du har lyst til at se seneste forbedringer kan du med fordele gå ind her:

https://www.e-conomic.dk/support/forbedringer#_ga=2.177957029.1865399732.1624780822-1045047568.1609321007

Ligeledes hvis du har lyst til at afgive din stemme på de forslag du syntes vi skal implementerer til den kommende SoW, så kan du hoppe ind her, hvor vi har nogle udvalgte forslag, som der skal prioriteres mellem:

https://forum.e-conomic.dk/tag/overvejes


Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Spørgsmål af (20.1k points)