Til den første del med beskeden, så burde den komme frem, hvis du har valgt leverandør og fakturanummer på posteringen. Hvis det driller, så prøv at ring til vores support, så kan de guide den gennem det.
I forhold til FI-nummeret, så vil det hos nogle leverandører være fakturanummeret du kan se i FI linjen. Det er fx, hvis du sender en faktura fra e-conomic.
Hvis du gerne vil udligne den nemmere, så kan systemet sættes op til, at du automatisk kan oprette betalingen i kassekladden ved eksport af betalinger. På den måde behøver du ikke efterfølgende at sidde og matche fakturanummeret op på betalingen. Du kan lave denne indstilling i pop up vinduet ved eksport af betalingen.
Kan du få det til at virke?
I forhold til at lave en ny identifikation af betalingen, så har jeg ikke før hørt, at man gerne vil have fakturanummret ind, men det er selvføglelig en mulighed. Til trods for det, så er det ikke noget vi har haft efterspørgsel på og derfor vil vi ikke lave en ny identifikation for nu.