Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Driftsinformation

0
Det kunne være en dejligt hvis der på forsiden var en Driftsinformations knap så vi ikke som brugere skal sidde i næsten en halv time og får at vide at I har et kendt problem. Jeg har lige ventet i knap 30 minutter på at få et fif til at omgå et af jer kendt problem i Indscanning. Spild af min tid hvor jeg kunne have fået FIF under driftsinfo. Det tager jo også rigtig meget at supporttiden fra andre...

Mvh Hanne Lynge
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Hanne, 

Jeg kan sagtens forstå din frustration omkring problemer, der allerede er kendte af os. 

Vi har en side, hvor du kan følge den mere overordnet driftinformation til hele e-conomic. Den kan ses her: http://status.e-conomic.com/

Du vil ikke kunne finde brugerspecifikke fejl. Det er en overordnet driftinformation, hvis nu oplever generelle store fejl.
Jeg vil altid anbefale dig at kontakte os, hvis du oplever fejl. På den måde sikre vi, at vi er bekendte med fejlen og omvendt kan vi også få sat dig ind i et loop, hvor du vil få svar når problemet er løst.
Der er også i flere tilfælde, hvor fejlen midlertidigt kan løses ved at arbejde på en anden måde. Den kan du evt. blive præsenteret for, hvis du kontakter os.

Rigtig god dag smiley 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)