Hej Robert.
Relevant kommentar set fra en brugers synsvinkel. Set fra den modsatte side af skrivebordet, er forslaget åbenbart ikke så relevant. Men denne sag er ikke enestående. Jeg har i tidens løb haft mange gode forslag, som stort set alle er blevet implementeret. De fleste dog med års efterslæb. Så der er fortsat håb, også denne gang.
For ca. ½ år siden havde jeg enkelte indlæg om Indscanning, men teoretikerne forstod ikke de praktiske formål med forslagene, så jeg har helt opgivet at komme med nye forslag. Derfor er det godt, at du orker at følge op.
Jeg savner uhyggeligt meget at kunne kopiere fra de indscannede bilag, og jeg har vistnok på et tidspunkt indbudt en af de dygtige supportere eller systemfolk til at besøge mig på mit kontor. Fuldstændig tavshed. Og den position har jeg efterfølgende også indtaget.
Men lige en sidste bemærkning i denne sag: Man kan uden problemer kopiere tekst fra en salgsfaktura i PDF-format og indsætte denne tekst i en ny faktura. Men det er der nok en forklaring på. Set fra min stol må opgaven vel være den samme, om man kopierer fra et indscannet bilag eller fra en PDF-salgsfaktura.
God weekend og god Jul.