Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indlæg slettet. Ingen grund til gratis support denne vej.

0
Indlæg slettet.  Ingen grund til gratis support denne vej.
i Forslag » Bilagshåndtering af (2.2k points)
opdateret af

2 Svar

Du har ret, og In Box er ikke spor bedre.

Men du rører ved noget væsentligt nemlig læsbarheden og det faktum, at man ikke længere kan kopiere værdier fra det indscannede bilag og over i bogføringen. Det er en katastrofal mangel især ved batalings-ID i forbindelse med FIK-betalinger.

Jeg skrev et indlæg i går om In Box, og jeg frygter den 31. oktober, hvor Indscanningsmodulet afløses af In Box.

Forslag af (26.5k points)

Hej Robert og Erik, 

Til at starte med, så vil jeg nævne, at vi er ved at undersøge mulighederne for, at man igen kan kopiere direkte fra et billede i e-conomic. Jeg vil ikke give garantier endnu, da vi først skal til bunds i det, men det er en problemstilling vi er opmærksom på.

Jeg hører dog også jeres største problem er læsbarheden af billedet. Nu arbejder jeg normalt med billeder der er ret lige til, så jeg er klar over der selvfølgelig findes andre formater. 

Ville I være friske på at sende et eksempel på nogle af de billeder, hvor den er helt skæv? I må meget gerne sende det til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Indlæg slettet.  Ingen grund til gratis support denne vej.
"Til bunds". Er det inden 31. oktober 2020, hvor i udfaser Indscanningsmodulet?

Hej Robert og Erik,

Tak for det Erik. Jeg ser på det :) 

Til Erik: Nej, det bliver ikke inden der smiley

Indlæg slettet.  Ingen grund til gratis support denne vej.
Hej Robert.

Relevant kommentar set fra en brugers synsvinkel. Set fra den modsatte side af skrivebordet, er forslaget åbenbart ikke så relevant. Men denne sag er ikke enestående. Jeg har i tidens løb haft mange gode forslag, som stort set alle er blevet implementeret. De fleste dog med års efterslæb. Så der er fortsat håb, også denne gang.

For ca. ½ år siden havde jeg enkelte indlæg om Indscanning, men teoretikerne forstod ikke de praktiske formål med forslagene, så jeg har helt opgivet at komme med nye forslag. Derfor er det godt, at du orker at følge op.

Jeg savner uhyggeligt meget at kunne kopiere fra de indscannede bilag, og jeg har vistnok på et tidspunkt indbudt en af de dygtige supportere eller systemfolk til at besøge mig på mit kontor. Fuldstændig tavshed. Og den position har jeg efterfølgende også indtaget.

Men lige en sidste bemærkning i denne sag: Man kan uden problemer kopiere tekst fra en salgsfaktura i PDF-format og indsætte denne tekst i en ny faktura. Men det er der nok en forklaring på. Set fra min stol må opgaven vel være den samme, om man kopierer fra et indscannet bilag eller fra en PDF-salgsfaktura.

God weekend og god Jul.

Hej Robert og Erik 

Lige præcis denne opgave er noget vi arbejder på i skrivende stund. Vi har ikke løst det endnu, men vores udviklere er i fuld gang. Jeg giver en opdatering, når der sker noget nyt i sagen smiley

I forhold til dig, Erik, så har jeg før italesat vores værdsættelse af dine input og jeg er da rigtig for, at vi har implementeret stort set dem alle sammen. Det synes jeg ikke er en dårlig statistik!

I forhold til at møde dig på dit kontor, så er Corona selvfølgelig en faktor, men vil da ikke afvise vi kan komme ud og besøge dig en dag, hvis du sætter en kop kaffe over wink

Hej Jesper.

Tak for dit svar, men hvorfor er kopieringsfunktionen blevet så stort et problem for Jer? I det gamle indscanningsmodul fungerede det fremragende.

Er det fordi i, når i vil lave om på et modul, begynder helt for fra og overser/glemmer de gode og praktiske funktioner i det tidligere modul?
Hej Erik

Det er måden hvorpå vi danner og viser billeder i dag. Det vil være det korte svar herfra :)
Det er dog et arrogant svar.

Hvad med funktionalitet og brugervenlighed?

Som brugere behøver vi ikke "arkitektur", men gode værktøjer.

Jeg synes simpelthen ikke, at I kan være Jeres kundebetjening bekendt. I beder hele tiden om input, hvorefter i p..... på os.
Indlæg slettet.  Ingen grund til gratis support denne vej.
Ja, fremskridt og innovation følges ikke altid ad. "Smart i en fart" må blive det nye slogan.

Sørgeligt, men s....!

Og jeg tror fortsat ikke, at e-conomic forstår det daglige arbejde hos kunderne.