Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indlæg slettet. Ingen grund til gratis support denne vej.

0
Indlæg slettet.  Ingen grund til gratis support denne vej.
i Forslag » Bilagshåndtering af (2.2k points)
opdateret af

2 Svar

Du har ret, og In Box er ikke spor bedre.

Men du rører ved noget væsentligt nemlig læsbarheden og det faktum, at man ikke længere kan kopiere værdier fra det indscannede bilag og over i bogføringen. Det er en katastrofal mangel især ved batalings-ID i forbindelse med FIK-betalinger.

Jeg skrev et indlæg i går om In Box, og jeg frygter den 31. oktober, hvor Indscanningsmodulet afløses af In Box.

Forslag af (26.5k points)

Hej Robert og Erik, 

Til at starte med, så vil jeg nævne, at vi er ved at undersøge mulighederne for, at man igen kan kopiere direkte fra et billede i e-conomic. Jeg vil ikke give garantier endnu, da vi først skal til bunds i det, men det er en problemstilling vi er opmærksom på.

Jeg hører dog også jeres største problem er læsbarheden af billedet. Nu arbejder jeg normalt med billeder der er ret lige til, så jeg er klar over der selvfølgelig findes andre formater. 

Ville I være friske på at sende et eksempel på nogle af de billeder, hvor den er helt skæv? I må meget gerne sende det til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper.

Tak for dit svar, men hvorfor er kopieringsfunktionen blevet så stort et problem for Jer? I det gamle indscanningsmodul fungerede det fremragende.

Er det fordi i, når i vil lave om på et modul, begynder helt for fra og overser/glemmer de gode og praktiske funktioner i det tidligere modul?
Hej Erik

Det er måden hvorpå vi danner og viser billeder i dag. Det vil være det korte svar herfra :)
Det er dog et arrogant svar.

Hvad med funktionalitet og brugervenlighed?

Som brugere behøver vi ikke "arkitektur", men gode værktøjer.

Jeg synes simpelthen ikke, at I kan være Jeres kundebetjening bekendt. I beder hele tiden om input, hvorefter i p..... på os.
Indlæg slettet.  Ingen grund til gratis support denne vej.
Ja, fremskridt og innovation følges ikke altid ad. "Smart i en fart" må blive det nye slogan.

Sørgeligt, men s....!

Og jeg tror fortsat ikke, at e-conomic forstår det daglige arbejde hos kunderne.