Øv :-/
Jeg sidder og tænker på andre alternative løsninger.
Igen, grunden til dette er at der er så relativt få der bruger mulighederne ved leveringsmuligheder, og især ønsker muligheden for leveringsuge, at det vil være svært at prioriterer over mange andre gode forslag.
Jeg kommer derfor med en anden idé. Der er jo flere dynamiske felter, vi kan tilføje på fakturaen og bruge til at skrive uge nr. heriblandt; Tekst1, Tekst2, Overskrift, Øvrige ref osv. Måske vi kan fikse noget med layoutet der, så det bliver vist på ordren og samtidig gøre det muligt for jer at søge på leveringsuge i arkivet på jeres ordre.
Det er lidt svært at forklare over opslaget her, men hvis du er frisk og har mulighed kan du prøve at give os et kald en dag, så kan vi teste det over telefon, hertil hvis jeg er på arbejde, kan jeg tage den med dig, og ellers har jeg også nogle andre rigtig dygtige kollegaer, der kan hjælpe med at kigge på det. Uden at forklare dem for meget, kan du evt. blot henvise til dette indlæg, også bede om at blive ringet op når nogle har sat sig ind i det. :-)