Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mere-knappen kommer frem, selvom der er plads nok i top-bar

0

Hej

Jeg kan på supporten forstå, at I her i nat (30/09-01/10) har sat en del ny kode i drift, hvilket måske forklarer, hvorfor jeg i dag ser knapperne Regnskab og Rapporter lagt sammen under knappen "Mere", hvilket jeg ikke tidligere har set.

Jeg kører som skærmopløsning 1360x768 og anvender seneste version af Chrome med 100% zoom. Skifter jeg zoom til 90%, erstattes knappen "Mere" af knapperne "Regnskab" og "Rapporter", men skiftes tilbage til 100%, vises igen knappen "Mere" på trods af, at der umiddelbart i praksis ser ud til at være plads nok til de to knapper "Regnskab" og "Rapporter" ved 100% zoom.

Kan I evt. prøve at se, om ikke I kan finde de 5-6 pixels, der synes at trigge "Mere"-knappen, da for mig at se mere ligner noget, der kan tilrettes i koden fremfor et egentligt pladsproblem på skærmen? (Hint: CSS-koden synes at kigge efter 1365 pixels - ændres dette til 1359, tænker jeg, at både jeg og sikkert mange andre kunne få stor glæde af det wink)

På forhånd tak smiley

i Forslag » Andet af
opdateret

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Det er ikke et problem vi umiddelbart har hørt om før. Jeg lader lige dit indlæg stå her en måneds tid, for at se om andre kunder evt. oplever samme problem eller evt. har et forslag til, hvordan det kan løses

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

> ... eller evt. har et forslag til, hvordan det kan løses

Det behøves der ingen forslag til, for vi ved jo godt, hvordan problemet løses: Som jeg skriver i mit indlæg, så er nuværende resultat en konsekvens af, af I efter seneste opdatering af koden betragter skærmopløsninger med under 1366 pixels i bredden som værende for lave til at vise hele topmenuen, hvilket ikke er tilfældet. Problemet er, at der findes to udbredte skærmopløsninger på dette niveau:

* 1360 x 768
* 1366 x 768

I har valgt at tage udgangspunkt i 1366, hvor det ville være formålstjenligt, om det havde været 1360 i stedet.

Men som jeg forstår på dit svar, så er det nok ikke noget, jeg skal sætte næsen op efter.

Hej igen

Jeg spurgte lige en sagkyndig og det han foreslår du kan gøre er simpelthen at zoome skærmen en smule ud, så vil du kunne se alle menupunkter