Hej
Jeg må godt nok sige, at det var noget af et chok at opdage, at I lukker incscanningsmodulet ultimo denne måned. Uden I har forbedret inboxen - what tænkte jeg!!! - min arbejdsdag bliver en lang kamp om at få bogført mine ca 4000 stk leverandørfakturaer pr. år.
og nej jeg bruger ikke kassekladder - jeg bruger bogføring via varelaverandørfakturar, da jeg har varelager. Alle de input I har fået er totalt blevet fejet af bordet.
Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan jeg skal kopiere fakturanr. og if-strengen over på mine vareleverandørfakturaer ved bogføring???
I har stadig ikke fundet en løsning på den visning, der er i inboxen på bilagene - jeg kan ikke se, hvad der er på de visninger ,der er og jeg har brug for, at det er en pdf der bliver vist - ikke et billede der er total død. - jeg har brug for at kopiere ting fra pdf-en og over i felterne på vareleverandørfakturen
Jeg har før givet følgende INPUT:
Mangler stadig svar på følgende
Den manglende pdf visningen af dokumenter - den visning der er nu er total ubrugelig)
Den manglende billedevisning af dokumenter (dette uden at skulle flytte musen hen over bilagene)
Den manglende rækkefølge af bilagene når man vil vedhæfte dem til en kassekladdepostering via "Ny postering fra Incscannet"
Jeg har før fremsat disse punkter, og der fik jeg bare at vide, at hvis I fik arbejdsro, så ville alt blive godt - ok det har I fået, men hvad har I lavet??????????
Undskyld min frustration, men jeg kan se frem til en hverdag, der på ingen måder kan hænge sammen med det arbejdspres, der bliver lagt ovenpå med nedlæggelsen af Indscanningsmodulet