Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




ÅH NEJ - så lukker I alligevel indscanningsmodulet -

0

Hej

Jeg må godt nok sige, at det var noget af et chok at opdage, at I lukker incscanningsmodulet ultimo denne måned. Uden I har forbedret inboxen - what tænkte jeg!!! - min arbejdsdag bliver en lang kamp om at få bogført mine ca 4000 stk leverandørfakturaer pr. år.

og nej jeg bruger ikke kassekladder - jeg bruger bogføring via varelaverandørfakturar, da jeg har varelager. Alle de input I har fået er totalt blevet fejet af bordet. 

Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan jeg skal kopiere fakturanr. og if-strengen over på mine vareleverandørfakturaer ved bogføring???

I har stadig ikke fundet en løsning på den visning, der er i inboxen på bilagene - jeg kan ikke se, hvad der er på de visninger ,der er og jeg har brug for, at det er en pdf der bliver vist - ikke et billede der er total død. - jeg har brug for at kopiere ting fra pdf-en og over i felterne på vareleverandørfakturen

Jeg har før givet følgende INPUT:

Mangler stadig svar på følgende
Den manglende pdf visningen af dokumenter - den visning der er nu er total ubrugelig)
Den manglende billedevisning af dokumenter (dette uden at skulle flytte musen hen over bilagene)
Den manglende rækkefølge af bilagene når man vil vedhæfte dem til en kassekladdepostering via "Ny postering fra Incscannet"
 

Jeg har før fremsat disse punkter, og der fik jeg bare at vide, at hvis I fik arbejdsro, så ville alt blive godt - ok det har I fået, men hvad har I lavet??????????

Undskyld min frustration, men jeg kan se frem til en hverdag, der på ingen måder kan hænge sammen med det arbejdspres, der bliver lagt ovenpå med nedlæggelsen af Indscanningsmodulet

i Forslag » Bogføring af (1.6k points)
Hej Doris.

Jeg føler med dig. Jeg har opgivet kampen. Det er som om support- og udviklingsgruppen lever deres eget liv. Så fred med det. Der findes andre leverandører, der ansætter kundevenligt, indsigtsfuldt og udviklingsparat personale.

Når e-conomic læser dette, klapper de i deres små hænder, fordi de nu har erobret endnu en skalp.

Intentionerne med deres lagersystem var oprindelig helt i orden, når man ser det som et en-gros-system, men ressourcerne efterfølgende manglede/mangler knowhow. Jeg ved, at med den mængde data, du arbejder med, er det en stor opgave at flytte over på et andet system, men der findes rådgivere, der ikke laver andet - og så er det kun den ene gang, man skal tage det store skridt. Held og lykke uanset hvad, du gør.

1 Svar

Hej igen Doris, 

Til at starte med, så vil jeg gerne sige tak for den input du har givet til forbedring af Inbox'en. 
Jeg er dog ikke helt enig i, at der ingen forbedringer har været. Tværtimod. Der er blevet lavet mange forbedringer. Jeg vil ikke gå alle gemmen her, men du er meget velkommen til at følge lidt med på vores side for opdateringer herinde.
Jeg vil dog lige knytte et par kommentarer til de problemstillinger du nævner her. 

I forhold til at kopiere direkte fra dokumentet, så er vi i gang med at undersøge mulighederne for at kunne kopiere direkte fra fakturaen. Det betyder ikke vi har en løsning klar, men vi ser på, hvorvidt det er muligt i den kommende fremtid.
Så vidt jeg forstår din problemstilling, så retter det sig mod brugen af lager og din inbox. Hvis du gerne vil styre sorteringen derinde, så har vi lavet en mulighed for selv at sorteringen - ligesom du kender det fra indscanningsmenuen. Du skal gå ind i din inbox -> indstillinger (oppe til højre) -> gå til sortering og vælg custom. Hvis du gør det, så vil bilagene ligge i den rækkefølge du kender fra indscanning og du kan også selv rykke rundt på dem med pile - ligesom i indscanning. Hvis du gør det, så har du samme sorteringsmuligheder som før. 
Det virker ikke med e-faktura, hvis du anvender dem. 

Alt i alt, så har vi forbedret mange ting. Det er ikke sikkert du har brug for mange af de forbedringer vi har lavet, men det lader også til, at du ikke har set nogle af de nyeste vi har gennem. Der nogle elementer af lager og inbox, der ikke spiller 100%, men vi arbejder på at lave store ændringer i vores lagermodul, som også medfører et bedre samspil mellem de to moduler. Det er dog et længere projekt, så det kommer ikke lige med det samme, men du skal vide vi arbejder på at lave ændringer på lige præcis det område.

Jeg håber du kan bruge nogle af de ændringer vi har lavet. Hvis mit svar ikke giver mening, så må du meget gerne spørge ind eller ringe til vores support, hvis du vil have en dybdegående gennemgang af de forskellige muligheder, så vi kan få sat den bedst mulige arbejdsgang op til dig. smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

tak for dit hurtige svar, jeg har bare sådan brug for at få et ca estimat på hvornår jeg kan arbejde med åbne filer i inboxen, så jeg kan estimere min meget store overtid jeg vil få ud af at I har søsat noget som giver mig rigtig rigtig mange extra timer. - mit forslag er at I lader indscanning stå åben indtil I har en brugbar løsning, så har I alt den tid I har brug for til at finde en løsning der kan bruges for os der kun bogfører gennem vareleverandørfakturaer.

Jeg forstår ikke hvorfor I ikke har taget dette mere alvorligt, vi er en del der har påpeget dette helt fra starten.

Min dør står altid åben, hvis I tør bevæge jer ud i vores hverdag - så jeg kan vise jer hvor stor en fejl dette her er

svar udbedes

Hej Doris, 

Jeg kan forstå du har ringet ind på vores support. Jeg giver dig lige et kald i løbet af dagen, så kan vi lige løbe det gennem smiley