Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




TOM notefelt i Smart Inbox

+3
Noten som kommer på hvert enkelt bilag i Smart Inbox stammer fra emnefeltet i mailen, hvilket ikke bruges til noget som helst og er stort set altid en ligegyldig note, derfor bør dette felt ALTID være tomt, med mindre godkenderen har en vigtig note/bemærkning til bilaget, så kan dette skrives på.

Udfordringen er at en betydningsfuld note forsvinder fuldstændig væk i mængden når 99 bilag ud af 100 bilag har en ligegyldig note som ikke anvendes til noget.
Så det felt bør som udgangspunkt ALTID være tomt med mindre man vil skrive en konkret note til bilaget.
i Forslag » Bilagshåndtering af (240 points)
opdateret af 🔒

3 Svar

hej Shanna

Tak for dit feedback, jeg synes det er en god pointe. Jeg lægger din ide i ønskebrønden, så tager vi den med i vores overvejelser til forbedringer i de kommende kvartaler :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej.

Her har jeg så en anden historie.

En af mine kunder, bruger netop emnefeltet = noten til at fortælle mig som ekstern bogholder, hvad dette bilag omhandler.

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
Forslag af (3.6k points)
hej Hanne

Det er også præcis det notefeltet er tiltænkt.

Og det Shanna efterspørger er at hvis man IKKE skriver noget i notefeltet i dag så tages dokumentnavnet og anvendes som note. Den funktion ønsker hun fjernet så notefeltet er tomt hvis man ikke har skrevet en note i appen eller emnefeltet på mailen :)

mvh Tabita
hej igen Shanna

Efter en gennemgang af forslagene i Ønskebrønden har vi valgt ikke at gå videre med dette i denne omgang.

Der kommer virkelig mange forslag til forbedringer af Smart Inbox og vi har i første omgang valgt at prioritere de mest populære.

Det vi netop nu arbejder med er blandt andet:

Adgang til Smart inbox for Basic bruger
Nemmere oprettelse af Leverandør fra inbox
Tydeliggørelsen af aflæsningsstatus i Smart inbox
Mulighed for at vælge om betalingstypen skal aflæses fra faktura eller hentes fra Leverandørstamkortet
Kopiering af data fra dokumentet
Adgang til kontokort fra inbox
Ændring af note og navn fra oversigten - det kan måske være en hjælp for dig, så kan uønskede noter nemt slettes.

At vi afviser forslaget nu er ikke ensbetydende med at det aldrig vil blive lavet, v prioriterer blot andre feature nu og så ser vi hvordan efterspørgslen på denne funktion er om fx. 6 mdr.
Forslag af 🔒 (55.9k points)