Informizely customer feedback surveys

Bankafstemning - i udenlansk valuta

+16
Kan se at dette emne har været oppe mange mange gange, men nu slutter jeg mig også til hylekortet.

Lad os få Bankafstemning opdateret til også at afstemme konti i fremmed valuta.
i Forslag » Bank af (270 points)
Hej Forum

Jeg har i flere år savnet muligheden for at kunne afstemme valutabankkonti i deres valuta i bankafstemningen. Flere at vores kunder har nemlig valutabankkonti og der kommer flere til. Tænker også at I generelt oplever, at jeres samlede portefølje af virksomheder kommer oftere og oftere udenfor landets grænser. Og dermed bliver behovet for denne funktionalitet også større og større.

Rent teknisk virker det også til at være muligt. CSV-filen fra banken er i valutaen. Finanskontoen oprettet i e-conomic kan "låses" på valutaen. Finanstransaktionerne indeholder felterne "BeloebDKK", "Valuta" og "Beloeb". Sidstnævnte er valutabeløbet. Så e-conomic er jo forberedt til det. Det "eneste" der mangler er, at vi i bankafstemningsmodulet får mulighed for at vælge mellem enten "BeloebDKK" eller "Beloeb", og at feltet "Valuta" ligeledes vises, hvis det er "Beloeb" der er tilvalgt.

I skriver i svaret nedenfor, at det stadig er noget I har på jeres liste. Hvad skal der til, for at det faktisk bliver en tilgængelig funktionalitet?

Mvh - Henrik
Hej E-conomic.

Bankafstemningen skal kunne fungere i valuta. Det er et must.

Dette bør prioriteres!!!

Skynd jer, ynglingssystem :-)

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Du har ret i, at dette har været taget op mange gange, og det er også stadig noget vi har på vores liste. Jeg kan dog endnu ikke sige, hvornår og hvis det bliver udviklet, men som sagt er det ikke noget som er gået i glemmebogen.

Rigtig god dag til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (38.5k points)
Hvor ser man jeres projektliste i prioriteret rækkefølge?